Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/54528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомашівська, М. О.
dc.contributor.authorЧернобай, Л. І.
dc.coverage.temporalжовтень – листопад 2018 року
dc.date.accessioned2020-10-01T09:16:33Z-
dc.date.available2020-10-01T09:16:33Z-
dc.date.created2018-11-30
dc.date.issued2018-11-30
dc.identifier.citationТомашівська М. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації / М. О. Томашівська, Л. І. Чернобай // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 70–71. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).
dc.identifier.isbn978-966-941-274-4
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54528-
dc.format.extent70-71
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartof76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, 2018
dc.titleМаркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка»
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenTomashivska M. O. Marketynhova stratehiia turystychnoho pidpryiemstva: osoblyvosti ta rekomendatsii shchodo protsesu realizatsii / M. O. Tomashivska, L. I. Chernobai // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 70–71. — (Biznes-administruvannia i mizhnarodne pidpryiemnytstvo u sferakh: IT, enerhozberezhennia, mizhnarodnoho turyzmu ta vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti).
dc.relation.references1. Багорка М.О. Основи стратегічного планування маркетингової стратегії туристичного підприємництва / М.О. Багорка// Вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського: «Глобальні та національні проблеми економіки». № 15. – 2017.с. 53 – 57.
dc.relation.references2. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання: монографія / [Кулєшова Н.В., Полякова О.Ю.] – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 – с. 3.
dc.relation.references3. Розпорядження про схвалення Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 р. № 168-р від 16.03.2017 р.
dc.relation.referencesen1. Bahorka M.O. Osnovy stratehichnoho planuvannia marketynhovoi stratehii turystychnoho pidpryiemnytstva, M.O. Bahorka// Visnyk Mykolaivskoho natsionalnoho universytetu im. V. O. Sukhomlynskoho: "Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky". No 15, 2017.P. 53 – 57.
dc.relation.referencesen2. Marketynhova stratehiia turystychnoho pidpryiemstva: modeli formuvannia ta otsiniuvannia: monograph, [Kulieshova N.V., Poliakova O.Yu.] – Kharkiv: KhNEU im. S. Kuznetsia, 2015 – P. 3.
dc.relation.referencesen3. Rozporiadzhennia pro skhvalennia Stratehii rozvytku turyzmu ta kurortiv na period do 2026 y. No 168-r vid 16.03.2017 y.
dc.citation.conference76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент"
dc.citation.journalTitle76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей
dc.citation.spage70
dc.citation.epage71
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція «Економіка і менеджмент». – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Tomashivska_M_O-Marketynhova_stratehiia_70-71.pdf221.12 kBAdobe PDFView/Open
2018_Tomashivska_M_O-Marketynhova_stratehiia_70-71__COVER.png1.2 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.