Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53787
Title: Kształtowanie potencjału innowacyjnego studentów: рraca w czasie studiów
Authors: Dębicka, J.
Halkiv, L.
Mazurek, E.
Affiliation: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Uniwersytet Narodowy «Politechnika Lwowska»
Bibliographic description (Ukraine): Dębicka J. Kształtowanie potencjału innowacyjnego studentów: рraca w czasie studiów / J. Dębicka, L. Halkiv, E. Mazurek // Управління інноваційним процесом в Україні: розвиток співпраці : тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 18–20 червня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 158–159. — (Налагодження взаємодії та розвиток партнерства науково-педагогічних працівників).
Bibliographic description (International): Dębicka J. Kształtowanie potencjału innowacyjnego studentów: rraca w czasie studiów / J. Dębicka, L. Halkiv, E. Mazurek // Upravlinnia innovatsiinym protsesom v Ukraini: rozvytok spivpratsi : tezy dopovidei VIII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 18–20 chervnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 158–159. — (Nalahodzhennia vzaiemodii ta rozvytok partnerstva naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv).
Is part of: Управління інноваційним процесом в Україні: розвиток співпраці : тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2020
Conference/Event: VІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Управління інноваційним процесом в Україні: розвиток співпраці"
Journal/Collection: Управління інноваційним процесом в Україні: розвиток співпраці : тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 18-Jun-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 18–20 червня 2020 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 158-159
Start page: 158
End page: 159
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53787
ISBN: 978-966-941-473-1
URL for reference material: https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/zarobki-studentow-raport-student-w-pracy-2019-ra927135-4506417
References (Ukraine): 1. Brandon L.K. (2012), The Similarities And Differences Between Working And Non-Working Students At A Mid-Sized American Public University, College Student Journal. Vol. 46 Issue 2. Р. 243-255.
2. Bugiel J. (1987), Socjologia i psychologia pracy, PWN, Warszawa 1987.
3. Callender C. (2008), The impact of term‐time employment on higher education students ‘academic attainment and achievement, Journal of Education Policy Vol. 23. No. 4. Р. 359-377.
4 .Cheng D.X., Alcántara L. (2007), Assessing working students' college experiences: agrounded theory approach, Assessment & Evaluation in Higher EducationVol. 32. No. 3. June 2007. Р. 301-311.
5. Evans C., Gbadamosi G., Richardson M. (2014), Flexibility, compromise and opportunity: Students ‘perceptions of balancing part-time work with a full-time business degree, The International Journal of Management Education. Volume 12. Issue 2. Р. 80-90.
6. Feld L., Schneider F. (2011), Survey on the Shadow Economy and Undeclared Work in OECD Countries, w: F. Schneider (red.), Handbook on the Shadow Economy, Edward Elgar, Cheltenham, Northampton 2011.
7. Humphrey R. (2006), Pulling Structured Inequality into Higher Education: the Impact of Part-Time Working on English University Students, Higher Education Quarterly, 0951–5224 Volume 60. No. 3. Р. 270-286.
8. Koeske R.D., Koeske G.F. (1989), Working and Non-Working Students: Roles, Support and Well-Being Journal of Social Work Education. No. 3. Р. 244-256.
9. Migała-Warchoł A. (2010), Ocena Zróżnicowania poziomu życia mieszkańców województwa podkarpackiego. Rzeszów: Katedra Metod Ilościowych w Ekonomii, 2010.
10. Mounsey R., Vandehey M., Diekhoff G. (2013), Working and Non-Working University Students: Anxiety, Depression, and Grade Point Average, College Student Journal. Volume 47. Number 2. Р. 379-389.
11. Packard T., Koettl J. Montenegro C. (2012), In From the Shadow. Integrating Europe’s Informal Labor, The World Bank, Washington 2012.
12. Wang H., Kong M., Shan W., Vong S.K. (2010), The effects of doing part-time jobs on college student academic performance and social life in a Chinese society, Journal of Education and Work. Vol. 23. No. 1. Р. 79-94.
13. https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/zarobki-studentow-raport-student-w-pracy-2019-ra927135-4506417 [dostęp: 10.05.2020]
References (International): 1. Brandon L.K. (2012), The Similarities And Differences Between Working And Non-Working Students At A Mid-Sized American Public University, College Student Journal. Vol. 46 Issue 2. R. 243-255.
2. Bugiel J. (1987), Socjologia i psychologia pracy, PWN, Warszawa 1987.
3. Callender C. (2008), The impact of term‐time employment on higher education students ‘academic attainment and achievement, Journal of Education Policy Vol. 23. No. 4. R. 359-377.
4 .Cheng D.X., Alcántara L. (2007), Assessing working students' college experiences: agrounded theory approach, Assessment & Evaluation in Higher EducationVol. 32. No. 3. June 2007. R. 301-311.
5. Evans C., Gbadamosi G., Richardson M. (2014), Flexibility, compromise and opportunity: Students ‘perceptions of balancing part-time work with a full-time business degree, The International Journal of Management Education. Volume 12. Issue 2. R. 80-90.
6. Feld L., Schneider F. (2011), Survey on the Shadow Economy and Undeclared Work in OECD Countries, w: F. Schneider (red.), Handbook on the Shadow Economy, Edward Elgar, Cheltenham, Northampton 2011.
7. Humphrey R. (2006), Pulling Structured Inequality into Higher Education: the Impact of Part-Time Working on English University Students, Higher Education Quarterly, 0951–5224 Volume 60. No. 3. R. 270-286.
8. Koeske R.D., Koeske G.F. (1989), Working and Non-Working Students: Roles, Support and Well-Being Journal of Social Work Education. No. 3. R. 244-256.
9. Migała-Warchoł A. (2010), Ocena Zróżnicowania poziomu życia mieszkańców województwa podkarpackiego. Rzeszów: Katedra Metod Ilościowych w Ekonomii, 2010.
10. Mounsey R., Vandehey M., Diekhoff G. (2013), Working and Non-Working University Students: Anxiety, Depression, and Grade Point Average, College Student Journal. Volume 47. Number 2. R. 379-389.
11. Packard T., Koettl J. Montenegro C. (2012), In From the Shadow. Integrating Europe’s Informal Labor, The World Bank, Washington 2012.
12. Wang H., Kong M., Shan W., Vong S.K. (2010), The effects of doing part-time jobs on college student academic performance and social life in a Chinese society, Journal of Education and Work. Vol. 23. No. 1. R. 79-94.
13. https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/zarobki-studentow-raport-student-w-pracy-2019-ra927135-4506417 [dostęp: 10.05.2020]
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Управління інноваційним процесом в Україні: розвиток співпраці. – 2020 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Debicka_J-Ksztaltowanie_potencjalu_158-159.pdf156.17 kBAdobe PDFView/Open
2020_Debicka_J-Ksztaltowanie_potencjalu_158-159__COVER.png599.57 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.