Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53389
Title: Формування правильної стратегії і її вплив на результат гри (на прикладі футболу)
Authors: Ших, Роман
Другов, О. О.
Bibliographic description (Ukraine): Ших Р. Формування правильної стратегії і її вплив на результат гри (на прикладі футболу) / Роман Ших, О. О. Другов // 77-ма Студентська науково-технічна конференція. Секція "Публічне управління та адміністрування" : збірник тез доповідей, 7 листопада 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 56. — (Адміністративний менеджмент).
Bibliographic description (International): Shikh R. Formuvannia pravylnoi stratehii i yii vplyv na rezultat hry (na prykladi futbolu) / Roman Shikh, O. O. Druhov // 77-ma Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Publichne upravlinnia ta administruvannia" : zbirnyk tez dopovidei, 7 lystopada 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 56. — (Administratyvnyi menedzhment).
Is part of: 77-ма Студентська науково-технічна конференція. Секція "Публічне управління та адміністрування" : збірник тез доповідей, 2019
Conference/Event: 77-ма Студентська науково-технічна конференція. Секція "Публічне управління та адміністрування"
Journal/Collection: 77-ма Студентська науково-технічна конференція. Секція "Публічне управління та адміністрування" : збірник тез доповідей
Issue Date: 7-Nov-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 7 листопада 2019 року, Львів
Number of pages: 1
Page range: 56
Start page: 56
End page: 56
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53389
ISBN: 978-966-941-436-6
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
URL for reference material: https://studopedia.su/16_159727_viznachennya-printsipi-formuvannya-klasifikatsiya-strategiy.html
References (Ukraine): 1. Ястремська О. М. Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікація / О. М. Ястремська, Л. С. Поклонська// Економіка розвитку: наук. журн. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – №2(74). – С. 70-78
2. Визначення, принципи формування, класифікація стратегій. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://studopedia.su/16_159727_viznachennya-printsipi-formuvannya-klasifikatsiya-strategiy.html
3. Алекс Фергюсон. Автобіографія. /Фергюсон А. – Лондон : Hodder General, 2014. – 448 с.
References (International): 1. Yastremska O. M. Reklamna stratehiia: teoretychni polozhennia ta klasyfikatsiia, O. M. Yastremska, L. S. Poklonska// Ekonomika rozvytku: nauk. zhurn, Kh., KhNEU im. S. Kuznetsia, 2015, No 2(74), P. 70-78
2. Vyznachennia, pryntsypy formuvannia, klasyfikatsiia stratehii. [Electronic resource], Access mode: https://studopedia.su/16_159727_viznachennya-printsipi-formuvannya-klasifikatsiya-strategiy.html
3. Aleks Ferhiuson. Avtobiohrafiia. /Ferhiuson A, London : Hodder General, 2014, 448 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:77-та Студентська науково-технічна конференція. Секція “Публічне управління та адміністрування”. – 2019 р

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Shikh_R-Formuvannia_pravylnoi_stratehii_56.pdf130.58 kBAdobe PDFView/Open
2019_Shikh_R-Formuvannia_pravylnoi_stratehii_56__COVER.png573.53 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.