DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Перцева, Вікторія | |
dc.coverage.temporal | 11–12 червня 2020 року, Львів | |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T10:13:05Z | - |
dc.date.available | 2020-08-25T10:13:05Z | - |
dc.date.created | 2020-06-11 | |
dc.date.issued | 2020-06-11 | |
dc.identifier.citation | Перцева В. Держзамовлення як принцип існування художньої культури соціалістичного тоталітаризму / Вікторія Перцева // Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 11–12 червня 2020 року, Львів. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2020. — С. 197–200. — (Культура. Міфи, символи й ідеологеми комуністичного тоталітаризму у мистецтві (художня література, музика, театр, кіно), науці й освіті. Культурний ландшафт України в умовах (нео-)тоталітаризму). | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7196-23-4 | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53269 | - |
dc.description.abstract | Доповідь поглиблює розуміння стосунків між державою й культурою за часів кому-
ністичного тоталітаризму. На підставі історичного матеріалу автор розглядає вирі-
шальні елементи взаємовідносин між партійно-державним керівництвом й митцем.
У роботі наведено переконливі приклади тотального партійного керівництва та дер-
жавного контролю над творчим процесом. Автором стверджується, що саме держза-
мовлення був основним принципом існування мистецтва в культурі соціалістичного
реалізму. | |
dc.description.abstract | The report deepens the understanding of the relationship between the state and culture
during the communist totalitarianism. On the basis of historical material, the author considers
the crucial elements of the relationship between the party and state leadership and the artist.
The paper presents convincing examples of total party leadership and state control over the
creative process. The author argues that the state order itself was the basic principle of the
existence of art in the culture of socialist realism. | |
dc.format.extent | 197-200 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького | |
dc.relation.ispartof | Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 2020 | |
dc.subject | тоталітаризм | |
dc.subject | радянська культура | |
dc.subject | державне замовлення | |
dc.subject | соціа- лістичний реалізм | |
dc.subject | totalitarianism | |
dc.subject | Soviet culture | |
dc.subject | state order | |
dc.subject | socialist realism | |
dc.title | Держзамовлення як принцип існування художньої культури соціалістичного тоталітаризму | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2020 © Автори матеріалів, 2020 | |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний університет внутрішніх справ | |
dc.format.pages | 4 | |
dc.identifier.citationen | Pertseva V. Derzhzamovlennia yak pryntsyp isnuvannia khudozhnoi kultury sotsialistychnoho totalitaryzmu / Viktoriia Pertseva // Totalitaryzm yak systema znyshchennia natsionalnoi pamiati : zbirnyk naukovykh prats za materialamy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu, 11–12 chervnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Drukarnia Lvivskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni Danyla Halytskoho, 2020. — P. 197–200. — (Kultura. Mify, symvoly y ideolohemy komunistychnoho totalitaryzmu u mystetstvi (khudozhnia literatura, muzyka, teatr, kino), nautsi y osviti. Kulturnyi landshaft Ukrainy v umovakh (neo-)totalitaryzmu). | |
dc.relation.references | 1. Голомшток И. Н. Тоталитарное искусство. Москва : Галарт, 1994. 295 с. | |
dc.relation.references | 2. Горький М. О литературе. Литературно-критические статьи. Москва : Советский писа- тель, 1955. 902 с. | |
dc.relation.references | 3. Ленин В. И. Партийная организация и партийная литература. Полное собрание сочи- нений. Т. 12. С. 99-105. | |
dc.relation.references | 4. Нікітенко К. Культура і суспільство: конфлікт між тоталітарним і особистим (на прикла- ді доби сталінізму). Вісник Львівської національної академії мистецтв. Серія: Культурологія.2016. Вип. 29. С.12-26. | |
dc.relation.references | 5. Творческий отчет писателя H. A. Островского. Известия ЦК КПСС. 1989. №8. С. 213-222. | |
dc.relation.references | 6. Фейхтвангер Л. Москва 1937 года. Российский ежегодник. №89. Вып. 1. С. 213-248. | |
dc.relation.referencesen | 1. Holomshtok I. N. Totalitarnoe iskusstvo. Moskva : Halart, 1994. 295 p. | |
dc.relation.referencesen | 2. Horkii M. O literature. Literaturno-kriticheskie stati. Moskva : Sovetskii pisa- tel, 1955. 902 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. Lenin V. I. Partiinaia orhanizatsiia i partiinaia literatura. Polnoe sobranie sochi- nenii. V. 12. P. 99-105. | |
dc.relation.referencesen | 4. Nikitenko K. Kultura i suspilstvo: konflikt mizh totalitarnym i osobystym (na prykla- di doby stalinizmu). Visnyk Lvivskoi natsionalnoi akademii mystetstv. Serie: Kulturolohiia.2016. Iss. 29. P.12-26. | |
dc.relation.referencesen | 5. Tvorcheskii otchet pisatelia H. A. Ostrovskoho. Izvestiia TsK KPSS. 1989. No 8. P. 213-222. | |
dc.relation.referencesen | 6. Feikhtvanher L. Moskva 1937 yeara. Rossiiskii ezhehodnik. No 89. Iss. 1. P. 213-248. | |
dc.citation.conference | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті" | |
dc.citation.journalTitle | Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю | |
dc.citation.spage | 197 | |
dc.citation.epage | 200 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.coverage.placename | Lviv | |
dc.subject.udc | 7.011.3 | |
Appears in Collections: | Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 11–12 червня 2020 року
|