Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТопалова, Світлана
dc.coverage.temporal11–12 червня 2020 року, Львів
dc.date.accessioned2020-08-25T10:12:50Z-
dc.date.available2020-08-25T10:12:50Z-
dc.date.created2020-06-11
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifier.citationТопалова С. Мова: засіб спілкування, інструмент тоталітарного режиму чи індикатор громадянської ідентичності / Світлана Топалова // Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 11–12 червня 2020 року, Львів. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2020. — С. 150–153. — (Мова. Література. Фольклор. Десемантизація базових ідеологем радянської семіосфери в сучасній українській мові. Русифікація як інструмент експансії: від імперських часів до доби (нео-) тоталітаризму).
dc.identifier.isbn978-617-7196-23-4
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53255-
dc.description.abstractМова розглядається як важливий політичний інструмент, як засіб реалізації різ- них політичних стратегій. Визначається ключова роль російської мови у забезпечен- ні імперської та тоталітарної експансії у різні періоди. Аналізується роль російської мови як основи стратегії «русского мира». Ілюструються загрози для української дер- жавності від збереження мовної ідентичності українців з «русским миром». На прикла- ді Естонії показано, як країна після здобуття незалежності використовувала держав- ну мову і мовну політику для зміцнення громадянської ідентичності та формування громадянської культури. Обґрунтовується доцільність дослідження та адаптації ес- тонського досвіду в Україні.
dc.description.abstractLanguage is seen as an important political tool, as a mean of implementing various political strategies. The key role of the Russian language in ensuring imperial and totalitarian expansion in different periods is determined. The role of the Russian language as the basis of the strategy of the «Russian world» is analyzed. The threats to Ukrainian statehood from preserving the linguistic identity of Ukrainians with the «Russian world» are illustrated. The example of Estonia shows how, after gaining independence, the country used the state language and language policy to strengthen civil identity and form a civil culture. The expediency of research and adaptation of the Estonian experience in Ukraine is substantiated.
dc.format.extent150-153
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofТоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 2020
dc.relation.urihttp://tyzhden.ua/History/120980
dc.relation.urihttps://www.riigiteataja.ee/akt/PS?leiaKehtiv
dc.relation.urihttps://www.hm.ee/sites/default/fi
dc.relation.urihttps://www.riigiteataja.ee/akt/961169
dc.relation.urihttps://opleht.ee/2017/02/kui-opetaja-usub-et-tema-opilased-suudavad-siisnad-suudavadki/
dc.subjectмова
dc.subjectмовна політика
dc.subjectмовна ідентичність
dc.subject«русский мир»
dc.subjectасиміля- ція
dc.subjectгромадянська ідентичність
dc.subjectгромадянська культура
dc.subjectlanguage
dc.subjectlanguage policy
dc.subjectlanguage identity
dc.subject«Russian world»
dc.subjectassimilation
dc.subjectcivil identity
dc.subjectcivil culture
dc.titleМова: засіб спілкування, інструмент тоталітарного режиму чи індикатор громадянської ідентичності
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2020 © Автори матеріалів, 2020
dc.contributor.affiliationХарківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи»
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenTopalova S. Mova: zasib spilkuvannia, instrument totalitarnoho rezhymu chy indykator hromadianskoi identychnosti / Svitlana Topalova // Totalitaryzm yak systema znyshchennia natsionalnoi pamiati : zbirnyk naukovykh prats za materialamy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu, 11–12 chervnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Drukarnia Lvivskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni Danyla Halytskoho, 2020. — P. 150–153. — (Mova. Literatura. Folklor. Desemantyzatsiia bazovykh ideolohem radianskoi semiosfery v suchasnii ukrainskii movi. Rusyfikatsiia yak instrument ekspansii: vid imperskykh chasiv do doby (neo-) totalitaryzmu).
dc.relation.references1. Любомир Белей. Міхаіл Поґодін як «изобретатель» «Русского міра» Електронний ресурс. Режим доступу: http://tyzhden.ua/History/120980
dc.relation.references2. Eesti Vabariigi põhiseadus. Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.riigiteataja.ee/akt/PS?leiaKehtiv
dc.relation.references3. Eesti keelevaldkonna arengukava 2018–2027 (eelnõu). Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.hm.ee/sites/default/fi les/eesti_keelevaldkonna_arengukava_ eelnou_8.03.2018.pdf
dc.relation.references4. Kodakondsuse seadus. Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.riigiteataja.ee/akt/961169
dc.relation.references5. Kui õpetaja usub, et tema õpilased suudavad, siis nad suudavadki. Електронний ресурс.Режим доступу: https://opleht.ee/2017/02/kui-opetaja-usub-et-tema-opilased-suudavad-siisnad-suudavadki/
dc.relation.referencesen1. Liubomyr Belei. Mikhail Pogodin yak "yzobretatel" "Russkoho mira" Elektronnyi resurs. Access mode: http://tyzhden.ua/History/120980
dc.relation.referencesen2. Eesti Vabariigi põhiseadus. Elektronnii resurs. Access mode: https://www.riigiteataja.ee/akt/PS?leiaKehtiv
dc.relation.referencesen3. Eesti keelevaldkonna arengukava 2018–2027 (eelnõu). Elektronnii resurs. Access mode: https://www.hm.ee/sites/default/fi les/eesti_keelevaldkonna_arengukava_ eelnou_8.03.2018.pdf
dc.relation.referencesen4. Kodakondsuse seadus. Elektronnii resurs. Access mode: https://www.riigiteataja.ee/akt/961169
dc.relation.referencesen5. Kui õpetaja usub, et tema õpilased suudavad, siis nad suudavadki. Elektronnii resurs.Access mode: https://opleht.ee/2017/02/kui-opetaja-usub-et-tema-opilased-suudavad-siisnad-suudavadki/
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті"
dc.citation.journalTitleТоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
dc.citation.spage150
dc.citation.epage153
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc347.973
Appears in Collections:Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 11–12 червня 2020 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Topalova_S-Mova_zasib_spilkuvannia_150-153.pdf526.88 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.