Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53003
Title: «Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region
Authors: Kalan, S. A.
Demidova, Y. E.
Tikhiy, V. P.
Affiliation: Nova Kakhovka Polytechnic College
Bibliographic description (Ukraine): Kalan S. A. «Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region / S. A. Kalan, Y. E. Demidova, V. P. Tikhiy // Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 18 жовтня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 150–152. — (Проблеми та перспективи використання інформаційних систем і технологій в обліку, аналізі та аудиті).
Bibliographic description (International): Kalan S. A. «Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region / S. A. Kalan, Y. E. Demidova, V. P. Tikhiy // Oblik, analiz i kontrol v upravlinni subiektamy ekonomiky : tezy dopovidei V Mizhnarodnoi studentskoi naukovoi konferentsii, 18 zhovtnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 150–152. — (Problemy ta perspektyvy vykorystannia informatsiinykh system i tekhnolohii v obliku, analizi ta audyti).
Is part of: Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 2019
Conference/Event: V Міжнародна студентська наукова конференція "Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки"
Journal/Collection: Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції
Issue Date: 18-Oct-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 18 жовтня 2019 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 150-152
Start page: 150
End page: 152
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53003
ISBN: 978-966-941-329-1
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Бєлявцев О.М. Маркетинг: навч. посібник./ О.М. Бєлявцев, К.: Центр навчальної літератури, 2006 – 212 с.
2. Щербань В.М. Маркетинг: навч. посібник./ В.М. Щербань, Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 208 с.
References (International): 1. Bieliavtsev O.M. Marketynh: navch. posibnyk./ O.M. Bieliavtsev, K., Centre of Educational Literature, 2006 – 212 p.
2. Shcherban V.M. Marketynh: navch. posibnyk./ V.M. Shcherban, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2006, 208 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Облік, аналіз та контроль в системі управління суб'єктами економіки. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Kalan_S_A-Marketing_mix_as_a_tool_150-152.pdf312.6 kBAdobe PDFView/Open
2019_Kalan_S_A-Marketing_mix_as_a_tool_150-152__COVER.png319.86 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.