Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalan, S. A.
dc.contributor.authorDemidova, Y. E.
dc.contributor.authorTikhiy, V. P.
dc.coverage.temporal18 жовтня 2019 року, Львів
dc.date.accessioned2020-07-20T11:31:41Z-
dc.date.available2020-07-20T11:31:41Z-
dc.date.created2019-10-18
dc.date.issued2019-10-18
dc.identifier.citationKalan S. A. «Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region / S. A. Kalan, Y. E. Demidova, V. P. Tikhiy // Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 18 жовтня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 150–152. — (Проблеми та перспективи використання інформаційних систем і технологій в обліку, аналізі та аудиті).
dc.identifier.isbn978-966-941-329-1
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53003-
dc.format.extent150-152
dc.language.isoen
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofОблік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 2019
dc.title«Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.contributor.affiliationNova Kakhovka Polytechnic College
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenKalan S. A. «Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region / S. A. Kalan, Y. E. Demidova, V. P. Tikhiy // Oblik, analiz i kontrol v upravlinni subiektamy ekonomiky : tezy dopovidei V Mizhnarodnoi studentskoi naukovoi konferentsii, 18 zhovtnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 150–152. — (Problemy ta perspektyvy vykorystannia informatsiinykh system i tekhnolohii v obliku, analizi ta audyti).
dc.relation.references1. Бєлявцев О.М. Маркетинг: навч. посібник./ О.М. Бєлявцев, К.: Центр навчальної літератури, 2006 – 212 с.
dc.relation.references2. Щербань В.М. Маркетинг: навч. посібник./ В.М. Щербань, Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 208 с.
dc.relation.referencesen1. Bieliavtsev O.M. Marketynh: navch. posibnyk./ O.M. Bieliavtsev, K., Centre of Educational Literature, 2006 – 212 p.
dc.relation.referencesen2. Shcherban V.M. Marketynh: navch. posibnyk./ V.M. Shcherban, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2006, 208 p.
dc.citation.conferenceV Міжнародна студентська наукова конференція "Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки"
dc.citation.journalTitleОблік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції
dc.citation.spage150
dc.citation.epage152
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Облік, аналіз та контроль в системі управління суб'єктами економіки. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Kalan_S_A-Marketing_mix_as_a_tool_150-152.pdf312.6 kBAdobe PDFView/Open
2019_Kalan_S_A-Marketing_mix_as_a_tool_150-152__COVER.png319.86 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.