Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРомат, Є. В.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:07:01Z-
dc.date.available2020-06-05T08:07:01Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationРомат Є. В. Гейміфікація як тенденція сучасних маркетингових комунікацій / Є. В. Ромат // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 209–212.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51532-
dc.format.extent209-212
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.relation.urihttp://rusbase.com/opinion/lu4she/
dc.relation.urihttp://www.gamesbrief.com/2011/06/
dc.relation.urihttp://mmr.ua/show/gejmifikacija-transmedia-advergejming-reklama-v-igrah/33546
dc.relation.urihttp://rusbase.com/opinion/kak-rabotaet-gejmifikatsiya-i-kakaya-nauka-stoit-z/
dc.relation.urihttp://prmaster.su/termins/sovremennyy-advergeyming-sygral-ocenil-priobrel_159.html
dc.relation.urihttps://newzoo.com/insights/articles/global-games-marketreaches-137-9-billion-in-2018-mobile-games-take-half/
dc.relation.urihttp://www.businessdictionary
dc.relation.urihttp://www.glossostav.ru//
dc.relation.urihttp://edu.jobsmarket.ru/glossary/marketing/2685//
dc.relation.urihttp://www.abdesign.kiev.ua/ru/article/advergaming//
dc.titleГейміфікація як тенденція сучасних маркетингових комунікацій
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Ромат Є. В., 2018
dc.contributor.affiliationКиївський національний торговельно-економічний університет
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenRomat Ye. V. Heimifikatsiia yak tendentsiia suchasnykh marketynhovykh komunikatsii / Ye. V. Romat // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 209–212.
dc.relation.references1. Стародубцева Е. Это заставит поколение Y работать лучше. URL: // http://rusbase.com/opinion/lu4she/ [з екрана монітора 1.12.17].
dc.relation.references2. Robson, Karen and others. Is it all a game? Understanding the principles of gamification / Kirk Plangger, Jan H. Kietzmann, Ian McCarthy, Leyland Pitt // Business Horizons. – 2015. – Vol. 58. – Issue 4. – July–August. – P. 411–420.
dc.relation.references3. Lovell, Nicholas. Gamification. Advergaming. Transmedia. The GAMESbrief guide to marketing and games. URL: // http://www.gamesbrief.com/2011/06/ gamification-advergaming-transmedia-thegamesbrief-guide-to-marketing-and-games/ [з екрана монітора 14.09.18].
dc.relation.references4. Князева Ю. Геймификация. Трансмедиа. Адвергейминг. Реклама в играх. URL: // http://mmr.ua/show/gejmifikacija-transmedia-advergejming-reklama-v-igrah/33546. [з екрана монітора 15.11.17].
dc.relation.references5. Какуев Н. Как работает геймификация и какая наука стоит за этой индустрией. URL: // http://rusbase.com/opinion/kak-rabotaet-gejmifikatsiya-i-kakaya-nauka-stoit-z/ [з екрана монітора 1.10.18].
dc.relation.references6. Современный адвергейминг: сыграл, оценил, приобрел. URL: // http://prmaster.su/termins/sovremennyy-advergeyming-sygral-ocenil-priobrel_159.html [з екрана монітора 2.07.18].
dc.relation.references7. Wijman, Tom. Mobile Revenues Account for More Than 50% of the Global Games Market as It Reaches $137.9 Billion in 2018. URL: https://newzoo.com/insights/articles/global-games-marketreaches-137-9-billion-in-2018-mobile-games-take-half/ [з екрана монітора 1.10.18].
dc.relation.references8. Advergaming. URL: // http://www.businessdictionary. com/definition/advergame.html/ [з екрана монітора 15.11.17].
dc.relation.references9. Словарь основных маркетинговых терминов. URL: // http://www.glossostav.ru// [з екрана монітора 15.11.17].
dc.relation.references10.Адвергейминг. URL: // http://edu.jobsmarket.ru/glossary/marketing/2685// [з екрана монітора 15.11.17].
dc.relation.references11.Адвергейминг. URL: // http://www.abdesign.kiev.ua/ru/article/advergaming// [з екрана монітора 15.11.17].
dc.relation.references12.Ромат Е. Плюс геймификация всего маркетинга // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 7-8. – С. 22-33.
dc.relation.referencesen1. Starodubtseva E. Eto zastavit pokolenie Y rabotat luchshe. URL:, http://rusbase.com/opinion/lu4she/ [z ekrana monitora 1.12.17].
dc.relation.referencesen2. Robson, Karen and others. Is it all a game? Understanding the principles of gamification, Kirk Plangger, Jan H. Kietzmann, Ian McCarthy, Leyland Pitt, Business Horizons, 2015, Vol. 58, Issue 4, July–August, P. 411–420.
dc.relation.referencesen3. Lovell, Nicholas. Gamification. Advergaming. Transmedia. The GAMESbrief guide to marketing and games. URL:, http://www.gamesbrief.com/2011/06/ gamification-advergaming-transmedia-thegamesbrief-guide-to-marketing-and-games/ [z ekrana monitora 14.09.18].
dc.relation.referencesen4. Kniazeva Yu. Heimyfykatsyia. Transmedya. Adverheimynh. Reklama v yhrakh. URL:, http://mmr.ua/show/gejmifikacija-transmedia-advergejming-reklama-v-igrah/33546. [z ekrana monitora 15.11.17].
dc.relation.referencesen5. Kakuev N. Kak rabotaet heimifikatsiia i kakaia nauka stoit za etoi industriei. URL:, http://rusbase.com/opinion/kak-rabotaet-gejmifikatsiya-i-kakaya-nauka-stoit-z/ [z ekrana monitora 1.10.18].
dc.relation.referencesen6. Sovremennyi adverheiminh: syhral, otsenil, priobrel. URL:, http://prmaster.su/termins/sovremennyy-advergeyming-sygral-ocenil-priobrel_159.html [z ekrana monitora 2.07.18].
dc.relation.referencesen7. Wijman, Tom. Mobile Revenues Account for More Than 50% of the Global Games Market as It Reaches $137.9 Billion in 2018. URL: https://newzoo.com/insights/articles/global-games-marketreaches-137-9-billion-in-2018-mobile-games-take-half/ [z ekrana monitora 1.10.18].
dc.relation.referencesen8. Advergaming. URL:, http://www.businessdictionary. com/definition/advergame.html/ [z ekrana monitora 15.11.17].
dc.relation.referencesen9. Slovar osnovnykh marketinhovykh terminov. URL:, http://www.glossostav.ru// [z ekrana monitora 15.11.17].
dc.relation.referencesen10.Adverheimynh. URL:, http://edu.jobsmarket.ru/glossary/marketing/2685// [z ekrana monitora 15.11.17].
dc.relation.referencesen11.Adverheimynh. URL:, http://www.abdesign.kiev.ua/ru/article/advergaming// [z ekrana monitora 15.11.17].
dc.relation.referencesen12.Romat E. Plius heimifikatsiia vseho marketinha, Marketinh i reklama, 2016, No 7-8, P. 22-33.
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage209
dc.citation.epage212
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Romat_Ie_V-Heimifikatsiia_yak_tendentsiia_209-212.pdf448.08 kBAdobe PDFView/Open
2018_Romat_Ie_V-Heimifikatsiia_yak_tendentsiia_209-212__COVER.png470.96 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.