DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Ромат, Є. В. | |
dc.coverage.temporal | 25–27 жовтня 2018 року, Львів | |
dc.date.accessioned | 2020-06-05T08:07:01Z | - |
dc.date.available | 2020-06-05T08:07:01Z | - |
dc.date.created | 2018-11-25 | |
dc.date.issued | 2018-11-25 | |
dc.identifier.citation | Ромат Є. В. Гейміфікація як тенденція сучасних маркетингових комунікацій / Є. В. Ромат // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 209–212. | |
dc.identifier.isbn | 978-966-941-235-5 | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51532 | - |
dc.format.extent | 209-212 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | |
dc.relation.ispartof | Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018 | |
dc.relation.ispartof | Marketing and logistics in the system of management, 2018 | |
dc.relation.uri | http://rusbase.com/opinion/lu4she/ | |
dc.relation.uri | http://www.gamesbrief.com/2011/06/ | |
dc.relation.uri | http://mmr.ua/show/gejmifikacija-transmedia-advergejming-reklama-v-igrah/33546 | |
dc.relation.uri | http://rusbase.com/opinion/kak-rabotaet-gejmifikatsiya-i-kakaya-nauka-stoit-z/ | |
dc.relation.uri | http://prmaster.su/termins/sovremennyy-advergeyming-sygral-ocenil-priobrel_159.html | |
dc.relation.uri | https://newzoo.com/insights/articles/global-games-marketreaches-137-9-billion-in-2018-mobile-games-take-half/ | |
dc.relation.uri | http://www.businessdictionary | |
dc.relation.uri | http://www.glossostav.ru// | |
dc.relation.uri | http://edu.jobsmarket.ru/glossary/marketing/2685// | |
dc.relation.uri | http://www.abdesign.kiev.ua/ru/article/advergaming// | |
dc.title | Гейміфікація як тенденція сучасних маркетингових комунікацій | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018 | |
dc.rights.holder | © Ромат Є. В., 2018 | |
dc.contributor.affiliation | Київський національний торговельно-економічний університет | |
dc.format.pages | 4 | |
dc.identifier.citationen | Romat Ye. V. Heimifikatsiia yak tendentsiia suchasnykh marketynhovykh komunikatsii / Ye. V. Romat // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 209–212. | |
dc.relation.references | 1. Стародубцева Е. Это заставит поколение Y работать лучше. URL: // http://rusbase.com/opinion/lu4she/ [з екрана монітора 1.12.17]. | |
dc.relation.references | 2. Robson, Karen and others. Is it all a game? Understanding the principles of gamification / Kirk Plangger, Jan H. Kietzmann, Ian McCarthy, Leyland Pitt // Business Horizons. – 2015. – Vol. 58. – Issue 4. – July–August. – P. 411–420. | |
dc.relation.references | 3. Lovell, Nicholas. Gamification. Advergaming. Transmedia. The GAMESbrief guide to marketing and games. URL: // http://www.gamesbrief.com/2011/06/ gamification-advergaming-transmedia-thegamesbrief-guide-to-marketing-and-games/ [з екрана монітора 14.09.18]. | |
dc.relation.references | 4. Князева Ю. Геймификация. Трансмедиа. Адвергейминг. Реклама в играх. URL: // http://mmr.ua/show/gejmifikacija-transmedia-advergejming-reklama-v-igrah/33546. [з екрана монітора 15.11.17]. | |
dc.relation.references | 5. Какуев Н. Как работает геймификация и какая наука стоит за этой индустрией. URL: // http://rusbase.com/opinion/kak-rabotaet-gejmifikatsiya-i-kakaya-nauka-stoit-z/ [з екрана монітора 1.10.18]. | |
dc.relation.references | 6. Современный адвергейминг: сыграл, оценил, приобрел. URL: // http://prmaster.su/termins/sovremennyy-advergeyming-sygral-ocenil-priobrel_159.html [з екрана монітора 2.07.18]. | |
dc.relation.references | 7. Wijman, Tom. Mobile Revenues Account for More Than 50% of the Global Games Market as It Reaches $137.9 Billion in 2018. URL: https://newzoo.com/insights/articles/global-games-marketreaches-137-9-billion-in-2018-mobile-games-take-half/ [з екрана монітора 1.10.18]. | |
dc.relation.references | 8. Advergaming. URL: // http://www.businessdictionary. com/definition/advergame.html/ [з екрана монітора 15.11.17]. | |
dc.relation.references | 9. Словарь основных маркетинговых терминов. URL: // http://www.glossostav.ru// [з екрана монітора 15.11.17]. | |
dc.relation.references | 10.Адвергейминг. URL: // http://edu.jobsmarket.ru/glossary/marketing/2685// [з екрана монітора 15.11.17]. | |
dc.relation.references | 11.Адвергейминг. URL: // http://www.abdesign.kiev.ua/ru/article/advergaming// [з екрана монітора 15.11.17]. | |
dc.relation.references | 12.Ромат Е. Плюс геймификация всего маркетинга // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 7-8. – С. 22-33. | |
dc.relation.referencesen | 1. Starodubtseva E. Eto zastavit pokolenie Y rabotat luchshe. URL:, http://rusbase.com/opinion/lu4she/ [z ekrana monitora 1.12.17]. | |
dc.relation.referencesen | 2. Robson, Karen and others. Is it all a game? Understanding the principles of gamification, Kirk Plangger, Jan H. Kietzmann, Ian McCarthy, Leyland Pitt, Business Horizons, 2015, Vol. 58, Issue 4, July–August, P. 411–420. | |
dc.relation.referencesen | 3. Lovell, Nicholas. Gamification. Advergaming. Transmedia. The GAMESbrief guide to marketing and games. URL:, http://www.gamesbrief.com/2011/06/ gamification-advergaming-transmedia-thegamesbrief-guide-to-marketing-and-games/ [z ekrana monitora 14.09.18]. | |
dc.relation.referencesen | 4. Kniazeva Yu. Heimyfykatsyia. Transmedya. Adverheimynh. Reklama v yhrakh. URL:, http://mmr.ua/show/gejmifikacija-transmedia-advergejming-reklama-v-igrah/33546. [z ekrana monitora 15.11.17]. | |
dc.relation.referencesen | 5. Kakuev N. Kak rabotaet heimifikatsiia i kakaia nauka stoit za etoi industriei. URL:, http://rusbase.com/opinion/kak-rabotaet-gejmifikatsiya-i-kakaya-nauka-stoit-z/ [z ekrana monitora 1.10.18]. | |
dc.relation.referencesen | 6. Sovremennyi adverheiminh: syhral, otsenil, priobrel. URL:, http://prmaster.su/termins/sovremennyy-advergeyming-sygral-ocenil-priobrel_159.html [z ekrana monitora 2.07.18]. | |
dc.relation.referencesen | 7. Wijman, Tom. Mobile Revenues Account for More Than 50% of the Global Games Market as It Reaches $137.9 Billion in 2018. URL: https://newzoo.com/insights/articles/global-games-marketreaches-137-9-billion-in-2018-mobile-games-take-half/ [z ekrana monitora 1.10.18]. | |
dc.relation.referencesen | 8. Advergaming. URL:, http://www.businessdictionary. com/definition/advergame.html/ [z ekrana monitora 15.11.17]. | |
dc.relation.referencesen | 9. Slovar osnovnykh marketinhovykh terminov. URL:, http://www.glossostav.ru// [z ekrana monitora 15.11.17]. | |
dc.relation.referencesen | 10.Adverheimynh. URL:, http://edu.jobsmarket.ru/glossary/marketing/2685// [z ekrana monitora 15.11.17]. | |
dc.relation.referencesen | 11.Adverheimynh. URL:, http://www.abdesign.kiev.ua/ru/article/advergaming// [z ekrana monitora 15.11.17]. | |
dc.relation.referencesen | 12.Romat E. Plius heimifikatsiia vseho marketinha, Marketinh i reklama, 2016, No 7-8, P. 22-33. | |
dc.citation.conference | XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту" | |
dc.citation.journalTitle | Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції | |
dc.citation.spage | 209 | |
dc.citation.epage | 212 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.coverage.placename | Lviv | |
Appears in Collections: | Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.
|