Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48414
Title: Комунікативна діяльність студентів як засіб досягнення риторичної компетенції
Authors: Куньч, Зоряна
Харчук, Лілія
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Куньч З. Комунікативна діяльність студентів як засіб досягнення риторичної компетенції / Зоряна Куньч, Лілія Харчук // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 176–177. — (Лінгвістичні технології інформаційної діяльності).
Bibliographic description (International): Kunch Z. Komunikatyvna diialnist studentiv yak zasib dosiahnennia rytorychnoi kompetentsii / Zoriana Kunch, Liliia Kharchuk // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 176–177. — (Linhvistychni tekhnolohii informatsiinoi diialnosti).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: риторика
комунікативна діяльність
риторична компетенція
виголошення промови
навички публічного мовлення
Number of pages: 2
Page range: 176-177
Start page: 176
End page: 177
Abstract: The article focuses on the importance of communicative activity of students during the rhetoric practical classes. This technique allows students to develop skills such as the ability to pick up materials for speech, to arrange them in an appropriate sequence, to achieve the stated purpose of speech, informative freshness of speech, logical development of the topic. Students also acquire skills in attraction of listeners attention; observance of the main criteria of the language culture and the rules of speakers conducting in front of the audience.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48414
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Г. Вознюк, І. Василишин. "Система формування евристичних тестових завдань у дисциплінах гуманітарного циклу". "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі". Львів: Дослідно-видавничий центр Наукового товариства ім. Т. Шевченка, 2017. с. 95–101.
2. З. Куньч. Українська риторика: історія становлення і розвитку: навч.посіб. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2011, 248 c.
3. З. Куньч. "Використання елементів тренінгу під час практичних занять з риторики". "Мова і культура". Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2014. Вип. 17. Т. V (173). с. 143–148.
4. З. Куньч, І. Василишин. "Електронні навчальні комплекси з риторики (комунікативні концепти)", "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі”, Львів, Вид-во Львівської політехніки, 2017, с. 99 – 105.
5. З. Куньч, Л. Харчук. "Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з риторики", "Інформація, комунікація, суспільство 2018". Львів, Вид-во Львівської політехніки, 2018, с. 217–218.
6. Z. Kunch, L. Kharchuk The use of training elements during practical courses in rhetoric, Вісник Львівського університету. Серія журналістика, 2017, вип. 42, с. 3–11.
References (International): 1. H. Vozniuk, I. Vasylyshyn. "Systema formuvannia evrystychnykh testovykh zavdan u dystsyplinakh humanitarnoho tsyklu". "Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli". Lviv: Doslidno-vydavnychyi tsentr Naukovoho tovarystva im. T. Shevchenka, 2017. P. 95–101.
2. Z. Kunch. Ukrainska rytoryka: istoriia stanovlennia i rozvytku: navch.posib. Lviv: Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2011, 248 c.
3. Z. Kunch. "Vykorystannia elementiv treninhu pid chas praktychnykh zaniat z rytoryky". "Mova i kultura". Kyiv: Vydavnychyi dim Dmytra Buraho, 2014. Iss. 17. T. V (173). P. 143–148.
4. Z. Kunch, I. Vasylyshyn. "Elektronni navchalni kompleksy z rytoryky (komunikatyvni kontsepty)", "Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli", Lviv, Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2017, P. 99 – 105.
5. Z. Kunch, L. Kharchuk. "Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia na zaniattiakh z rytoryky", "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2018". Lviv, Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2018, P. 217–218.
6. Z. Kunch, L. Kharchuk The use of training elements during practical courses in rhetoric, Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia zhurnalistyka, 2017, Iss. 42, P. 3–11.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Kunch_Z-Komunikatyvna_diialnist_studentiv_176-177.pdf462.44 kBAdobe PDFView/Open
2019_Kunch_Z-Komunikatyvna_diialnist_studentiv_176-177__COVER.png1.37 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.