Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48353
Title: Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram
Authors: Бойко, Влада
Березко, Олександр
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Бойко В. Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram / Влада Бойко, Олександр Березко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 69–70. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Boiko V. Analiz reklamnykh kampanii molodizhnoho brendu odiahu v Instagram / Vlada Boiko, Oleksandr Berezko // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 69–70. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: онлайн маркетинг
Instagram
реклама
брендинг
бренд
Number of pages: 2
Page range: 69-70
Start page: 69
End page: 70
Abstract: We consider the Instagram marketing campaigns of VIBY, a Ukrainian youth clothing brand. We analyze the brand’s audience and approaches used in order to create recommendations for youth-oriented Instagram advertising.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48353
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. A. Sernovitz, Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking, Kaplan Business, 2006.
2. A.J. Vassallo et all., “Junk Food Marketing on Instagram: Content Analysis,” JMIR Public Health Surveill, vol. 4, No, 2, Apr-Jun 2018. Available: DOI: 10.2196/publichealth.9594
3. S.Khan, "Instagram as a Marketing Tool for Luxury Brands," International Journal of Management and Business Research, Vol. 8, Iss. 2, pp. 120-126, 2018.
4. K. Walsh Phillips, Ultimate Guide to Instagram for Business (Ultimate Series), Entrepreneur Press, 2017.
References (International): 1. A. Sernovitz, Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking, Kaplan Business, 2006.
2. A.J. Vassallo et all., "Junk Food Marketing on Instagram: Content Analysis," JMIR Public Health Surveill, vol. 4, No, 2, Apr-Jun 2018. Available: DOI: 10.2196/publichealth.9594
3. S.Khan, "Instagram as a Marketing Tool for Luxury Brands," International Journal of Management and Business Research, Vol. 8, Iss. 2, pp. 120-126, 2018.
4. K. Walsh Phillips, Ultimate Guide to Instagram for Business (Ultimate Series), Entrepreneur Press, 2017.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Boiko_V-Analiz_reklamnykh_kampanii_69-70.pdf504.15 kBAdobe PDFView/Open
2019_Boiko_V-Analiz_reklamnykh_kampanii_69-70__COVER.png1.34 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.