Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Влада
dc.contributor.authorБерезко, Олександр
dc.coverage.temporal16-18 травня 2019 року,Чинадієво
dc.date.accessioned2020-04-09T11:18:39Z-
dc.date.available2020-04-09T11:18:39Z-
dc.date.created2019-05-16
dc.date.issued2019-05-16
dc.identifier.citationБойко В. Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram / Влада Бойко, Олександр Березко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 69–70. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
dc.identifier.isbn978-966-941-333-8
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48353-
dc.description.abstractWe consider the Instagram marketing campaigns of VIBY, a Ukrainian youth clothing brand. We analyze the brand’s audience and approaches used in order to create recommendations for youth-oriented Instagram advertising.
dc.format.extent69-70
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
dc.relation.ispartofInformation, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
dc.subjectонлайн маркетинг
dc.subjectInstagram
dc.subjectреклама
dc.subjectбрендинг
dc.subjectбренд
dc.titleАналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenBoiko V. Analiz reklamnykh kampanii molodizhnoho brendu odiahu v Instagram / Vlada Boiko, Oleksandr Berezko // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 69–70. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
dc.relation.references1. A. Sernovitz, Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking, Kaplan Business, 2006.
dc.relation.references2. A.J. Vassallo et all., “Junk Food Marketing on Instagram: Content Analysis,” JMIR Public Health Surveill, vol. 4, No, 2, Apr-Jun 2018. Available: DOI: 10.2196/publichealth.9594
dc.relation.references3. S.Khan, "Instagram as a Marketing Tool for Luxury Brands," International Journal of Management and Business Research, Vol. 8, Iss. 2, pp. 120-126, 2018.
dc.relation.references4. K. Walsh Phillips, Ultimate Guide to Instagram for Business (Ultimate Series), Entrepreneur Press, 2017.
dc.relation.referencesen1. A. Sernovitz, Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking, Kaplan Business, 2006.
dc.relation.referencesen2. A.J. Vassallo et all., "Junk Food Marketing on Instagram: Content Analysis," JMIR Public Health Surveill, vol. 4, No, 2, Apr-Jun 2018. Available: DOI: 10.2196/publichealth.9594
dc.relation.referencesen3. S.Khan, "Instagram as a Marketing Tool for Luxury Brands," International Journal of Management and Business Research, Vol. 8, Iss. 2, pp. 120-126, 2018.
dc.relation.referencesen4. K. Walsh Phillips, Ultimate Guide to Instagram for Business (Ultimate Series), Entrepreneur Press, 2017.
dc.citation.conference8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
dc.citation.journalTitleІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
dc.citation.spage69
dc.citation.epage70
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Boiko_V-Analiz_reklamnykh_kampanii_69-70.pdf504.15 kBAdobe PDFView/Open
2019_Boiko_V-Analiz_reklamnykh_kampanii_69-70__COVER.png1.34 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.