Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48344
Title: Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО
Authors: Вовк, Наталія
Гула, Оксана
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Вовк Н. Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО / Наталія Вовк, Оксана Гула // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 53–54. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Vovk N. Rol reklamy u formuvanni imidzhu zahalnouniversytetskykh kafedr ZVO / Nataliia Vovk, Oksana Hula // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 53–54. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: реклама
студенти
освіта
маркетинг
загальноуніверситетські кафедри
Number of pages: 2
Page range: 53-54
Start page: 53
End page: 54
Abstract: The article considers the place of advertising in the image of university colleges of institutions of higher education. The authors develop an information model for the distribution of printing products of the university department and find the advantages of using such products.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48344
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
URL for reference material: http://www.rada.gov.ua/laws/show/270/96
References (Ukraine): 1. Вовк Н. Логотип як ключовий елемент інформаційно-рекламної продукції профорієнтаційної роботи ЗВО / Н.Вовк, Г.Чекалюк // Інформація, комунікація, суспільство 2018: матеріали VIІ Міжнародної наукової конференції ІКС-2018 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. –С. 248-249.
2. Вовк Н. Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»: проблеми та перспективи розвитку / Н.Вовк, А.Пелещишин, В.Терещук // Інформація, комунікація, суспільство 2018: матеріали VIІ Міжнародної наукової конференції ІКС-2018 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 133-134.
3. Про рекламу: Закон України [Електронний ресурс] Режим доступу : http://www.rada.gov.ua/laws/show/270/96.
4. Ромат Е.В. Реклама / Е.В. Ромат. – СПб.: Питер, 2008. – 512 с.
References (International): 1. Vovk N. Lohotyp yak kliuchovyi element informatsiino-reklamnoi produktsii proforiientatsiinoi roboty ZVO, N.Vovk, H.Chekaliuk, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2018: materialy VII Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2018 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. –P. 248-249.
2. Vovk N. Spetsialnist "Informatsiina, bibliotechna ta arkhivna sprava": problemy ta perspektyvy rozvytku, N.Vovk, A.Peleshchyshyn, V.Tereshchuk, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2018: materialy VII Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2018 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018, P. 133-134.
3. Pro reklamu: Zakon Ukrainy [Electronic resource] Access mode : http://www.rada.gov.ua/laws/show/270/96.
4. Romat E.V. Reklama, E.V. Romat, SPb., Piter, 2008, 512 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Vovk_N-Rol_reklamy_u_formuvanni_imidzhu_53-54.pdf619.65 kBAdobe PDFView/Open
2019_Vovk_N-Rol_reklamy_u_formuvanni_imidzhu_53-54__COVER.png1.32 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.