Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовк, Наталія
dc.contributor.authorГула, Оксана
dc.coverage.temporal16-18 травня 2019 року,Чинадієво
dc.date.accessioned2020-04-09T11:18:31Z-
dc.date.available2020-04-09T11:18:31Z-
dc.date.created2019-05-16
dc.date.issued2019-05-16
dc.identifier.citationВовк Н. Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО / Наталія Вовк, Оксана Гула // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 53–54. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
dc.identifier.isbn978-966-941-333-8
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48344-
dc.description.abstractThe article considers the place of advertising in the image of university colleges of institutions of higher education. The authors develop an information model for the distribution of printing products of the university department and find the advantages of using such products.
dc.format.extent53-54
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
dc.relation.ispartofInformation, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
dc.relation.urihttp://www.rada.gov.ua/laws/show/270/96
dc.subjectреклама
dc.subjectстуденти
dc.subjectосвіта
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectзагальноуніверситетські кафедри
dc.titleРоль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenVovk N. Rol reklamy u formuvanni imidzhu zahalnouniversytetskykh kafedr ZVO / Nataliia Vovk, Oksana Hula // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 53–54. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
dc.relation.references1. Вовк Н. Логотип як ключовий елемент інформаційно-рекламної продукції профорієнтаційної роботи ЗВО / Н.Вовк, Г.Чекалюк // Інформація, комунікація, суспільство 2018: матеріали VIІ Міжнародної наукової конференції ІКС-2018 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. –С. 248-249.
dc.relation.references2. Вовк Н. Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»: проблеми та перспективи розвитку / Н.Вовк, А.Пелещишин, В.Терещук // Інформація, комунікація, суспільство 2018: матеріали VIІ Міжнародної наукової конференції ІКС-2018 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 133-134.
dc.relation.references3. Про рекламу: Закон України [Електронний ресурс] Режим доступу : http://www.rada.gov.ua/laws/show/270/96.
dc.relation.references4. Ромат Е.В. Реклама / Е.В. Ромат. – СПб.: Питер, 2008. – 512 с.
dc.relation.referencesen1. Vovk N. Lohotyp yak kliuchovyi element informatsiino-reklamnoi produktsii proforiientatsiinoi roboty ZVO, N.Vovk, H.Chekaliuk, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2018: materialy VII Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2018 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. –P. 248-249.
dc.relation.referencesen2. Vovk N. Spetsialnist "Informatsiina, bibliotechna ta arkhivna sprava": problemy ta perspektyvy rozvytku, N.Vovk, A.Peleshchyshyn, V.Tereshchuk, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2018: materialy VII Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2018 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018, P. 133-134.
dc.relation.referencesen3. Pro reklamu: Zakon Ukrainy [Electronic resource] Access mode : http://www.rada.gov.ua/laws/show/270/96.
dc.relation.referencesen4. Romat E.V. Reklama, E.V. Romat, SPb., Piter, 2008, 512 p.
dc.citation.conference8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
dc.citation.journalTitleІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
dc.citation.spage53
dc.citation.epage54
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Vovk_N-Rol_reklamy_u_formuvanni_imidzhu_53-54.pdf619.65 kBAdobe PDFView/Open
2019_Vovk_N-Rol_reklamy_u_formuvanni_imidzhu_53-54__COVER.png1.32 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.