Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48315
Title: Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства
Authors: Вітів, Оксана
Химиця, Наталія
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Вітів О. Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства / Оксана Вітів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 230–231. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Vitiv O. Osoblyvosti dyzain-proektuvannia drukovanoi reklamy pidpryiemstva / Oksana Vitiv, Nataliia Khymytsia // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 230–231. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: рекламна кампанія
друкована реклама
інформація
документ
дизайн-проектування
підприємство
Number of pages: 2
Page range: 230-231
Start page: 230
End page: 231
Abstract: The basic rules of development of high-quality printed advertising of the enterprise and the requirements for its design are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48315
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
URL for reference material: http://prodawez.ru/reclama/vidireklami/pechatnyareklama-vidy-pechatnojreklamy.html..URL:
http://piramidamedia.ru/pechatnaya-reklama/
References (Ukraine): 1. А.В. Лукіна, “Маркетинг товарів і послуг“, М.: Форум: НДЦ ИНФРА - М, 2013. 240 с.
2. Ю.В. Морозов, В.Т. Гришина, “Маркетинг в галузях і сферах діяльності“. Навчальний посібник, М.: Видавничо-торгова корпорація “Дашков і К“, 2012. 448 с.
3. А.П. Лідовская, “Оцінка ефективності маркетингу і реклами. Готові маркетингові рішення“. - СПб.: Питер, 2008. 146 с.
4. Климова А. Маркетинг послуг: дефініція, специфіка і функціональні завдання // Журнал Фундаментальні дослідження №6-1. 2012. с. 231
5. Ю. Марзан, “Друкована реклама. Види друкованої реклами“. [Електронний ресурс] / Ю. Марзан – Режим доступу до ресурсу: http://prodawez.ru/reclama/vidireklami/pechatnyareklama-vidy-pechatnojreklamy.html..URL:
6. “Друкована реклама як сучасний вид донесення рекламного повідомлення“ [Електронний ресурс] // Рекламне агентство Піраміда. – Режим доступу до ресурсу: http://piramidamedia.ru/pechatnaya-reklama/
References (International): 1. A.V. Lukina, "Marketynh tovariv i posluh", M., Forum: NDTs YNFRA - M, 2013. 240 p.
2. Yu.V. Morozov, V.T. Hryshyna, "Marketynh v haluziakh i sferakh diialnosti". Navchalnyi posibnyk, M., Vydavnycho-torhova korporatsiia "Dashkov i K", 2012. 448 p.
3. A.P. Lidovskaia, "Otsinka efektyvnosti marketynhu i reklamy. Hotovi marketynhovi rishennia", SPb., Pyter, 2008. 146 p.
4. Klymova A. Marketynh posluh: definitsiia, spetsyfika i funktsionalni zavdannia, Zhurnal Fundamentalni doslidzhennia No 6-1. 2012. P. 231
5. Yu. Marzan, "Drukovana reklama. Vydy drukovanoi reklamy". [Electronic resource], Yu. Marzan – Access mode: http://prodawez.ru/reclama/vidireklami/pechatnyareklama-vidy-pechatnojreklamy.html..URL:
6. "Drukovana reklama yak suchasnyi vyd donesennia reklamnoho povidomlennia" [Electronic resource], Reklamne ahentstvo Piramida, Access mode: http://piramidamedia.ru/pechatnaya-reklama/
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Vitiv_O-Osoblyvosti_dyzain_proektuvannia_230-231.pdf490.75 kBAdobe PDFView/Open
2019_Vitiv_O-Osoblyvosti_dyzain_proektuvannia_230-231__COVER.png1.23 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.