Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВітів, Оксана
dc.contributor.authorХимиця, Наталія
dc.coverage.temporal16-18 травня 2019 року,Чинадієво
dc.date.accessioned2020-04-09T11:18:10Z-
dc.date.available2020-04-09T11:18:10Z-
dc.date.created2019-05-16
dc.date.issued2019-05-16
dc.identifier.citationВітів О. Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства / Оксана Вітів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 230–231. — (Соціальні комунікації).
dc.identifier.isbn978-966-941-333-8
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48315-
dc.description.abstractThe basic rules of development of high-quality printed advertising of the enterprise and the requirements for its design are analyzed.
dc.format.extent230-231
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
dc.relation.ispartofInformation, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
dc.relation.urihttp://prodawez.ru/reclama/vidireklami/pechatnyareklama-vidy-pechatnojreklamy.html..URL:
dc.relation.urihttp://piramidamedia.ru/pechatnaya-reklama/
dc.subjectрекламна кампанія
dc.subjectдрукована реклама
dc.subjectінформація
dc.subjectдокумент
dc.subjectдизайн-проектування
dc.subjectпідприємство
dc.titleОсобливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenVitiv O. Osoblyvosti dyzain-proektuvannia drukovanoi reklamy pidpryiemstva / Oksana Vitiv, Nataliia Khymytsia // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 230–231. — (Sotsialni komunikatsii).
dc.relation.references1. А.В. Лукіна, “Маркетинг товарів і послуг“, М.: Форум: НДЦ ИНФРА - М, 2013. 240 с.
dc.relation.references2. Ю.В. Морозов, В.Т. Гришина, “Маркетинг в галузях і сферах діяльності“. Навчальний посібник, М.: Видавничо-торгова корпорація “Дашков і К“, 2012. 448 с.
dc.relation.references3. А.П. Лідовская, “Оцінка ефективності маркетингу і реклами. Готові маркетингові рішення“. - СПб.: Питер, 2008. 146 с.
dc.relation.references4. Климова А. Маркетинг послуг: дефініція, специфіка і функціональні завдання // Журнал Фундаментальні дослідження №6-1. 2012. с. 231
dc.relation.references5. Ю. Марзан, “Друкована реклама. Види друкованої реклами“. [Електронний ресурс] / Ю. Марзан – Режим доступу до ресурсу: http://prodawez.ru/reclama/vidireklami/pechatnyareklama-vidy-pechatnojreklamy.html..URL:
dc.relation.references6. “Друкована реклама як сучасний вид донесення рекламного повідомлення“ [Електронний ресурс] // Рекламне агентство Піраміда. – Режим доступу до ресурсу: http://piramidamedia.ru/pechatnaya-reklama/
dc.relation.referencesen1. A.V. Lukina, "Marketynh tovariv i posluh", M., Forum: NDTs YNFRA - M, 2013. 240 p.
dc.relation.referencesen2. Yu.V. Morozov, V.T. Hryshyna, "Marketynh v haluziakh i sferakh diialnosti". Navchalnyi posibnyk, M., Vydavnycho-torhova korporatsiia "Dashkov i K", 2012. 448 p.
dc.relation.referencesen3. A.P. Lidovskaia, "Otsinka efektyvnosti marketynhu i reklamy. Hotovi marketynhovi rishennia", SPb., Pyter, 2008. 146 p.
dc.relation.referencesen4. Klymova A. Marketynh posluh: definitsiia, spetsyfika i funktsionalni zavdannia, Zhurnal Fundamentalni doslidzhennia No 6-1. 2012. P. 231
dc.relation.referencesen5. Yu. Marzan, "Drukovana reklama. Vydy drukovanoi reklamy". [Electronic resource], Yu. Marzan – Access mode: http://prodawez.ru/reclama/vidireklami/pechatnyareklama-vidy-pechatnojreklamy.html..URL:
dc.relation.referencesen6. "Drukovana reklama yak suchasnyi vyd donesennia reklamnoho povidomlennia" [Electronic resource], Reklamne ahentstvo Piramida, Access mode: http://piramidamedia.ru/pechatnaya-reklama/
dc.citation.conference8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
dc.citation.journalTitleІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
dc.citation.spage230
dc.citation.epage231
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Vitiv_O-Osoblyvosti_dyzain_proektuvannia_230-231.pdf490.75 kBAdobe PDFView/Open
2019_Vitiv_O-Osoblyvosti_dyzain_proektuvannia_230-231__COVER.png1.23 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.