Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47623
Title: Проблема формування місії університету в правовому дискурсі освітньої парадигми
Other Titles: The problem of formation of the mission of the university in the legal discussion of educational paradigm
Проблема формирования миссии университета в правовом дискурсе образовательной парадигмы
Authors: Кучеренко, Наталія
Kucherenko, Natalia
Кучеренко, Наталья
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Lviv Polytechnic National University
Bibliographic description (Ukraine): Кучеренко Н. Проблема формування місії університету в правовому дискурсі освітньої парадигми / Наталія Кучеренко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — № Випуск 22. — С. 81–88.
Bibliographic description (International): Kucherenko N. The problem of formation of the mission of the university in the legal discussion of educational paradigm / Natalia Kucherenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — No Issue 22. — P. 81–88.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, Випуск 22, 2019
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки
Issue: Випуск 22
Issue Date: 26-Mar-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 340.12
Keywords: заклади вищої освіти
університет
інноваційний розвиток освіти
вища освіта
вища школа
закон України “Про вищу освіту”
державна освітня політика
institutions of higher education
university
innovative development of education
Higher Education
High school
the Law of Ukraine “On Higher Education”
state educational policy
высшие учебные заведения
университет
инновационное развитие образования
высшее образование
высшая школа
Закон Украины “О высшем образовании”
государственная образовательная политика
Number of pages: 8
Page range: 81-88
Start page: 81
End page: 88
Abstract: Розглянуто проблему формування місії університету в правовому дискурсі освітньої парадигми. Аналіз сучасних європейських та вітчизняних тенденцій університетів засвідчив актуальність переходу від простої поінформованості чи навіть просвітництва на вищий рівень формування компетентності майбутніх фахівців. Нині актуальна така система університетів, суть якої ґрунтується на якісних знаннях, компетенціях, педагогічних новаціях, розвиткові власної компетентності. Визначальними ознаками інноваційного розвитку освіти є: побудова навчання в контексті безперервного процесу; формування напряму на створення для студентів можливостей займати не стільки активну, скільки ініціативну позицію у навчальному процесі; сприяння студентам не лише в засвоюванні матеріалу, а й у пізнанні світу, самостійному пошуку відповіді, не сприйманні знайденого як безперечної істини, активний діалог з ними. Для інноваційного типу освіти характерні універсальність, комплексність, що забезпечує основу сучасного світогляду про єдність ноосфери, соціосфери і психосфери.
The article deals with the problem of formation of the university’s mission in the legal discourse of the educational paradigm. The analysis of modern European and national tendencies of universities has shown the relevance of the transition from simple awareness or even enlightenment to a higher level of competence development of future specialists. Today, such a system of universities is relevant, the essence of which is based on qualitative knowledge, competencies, pedagogical innovations, development of own competence. The determining features of the innovative development of education are: the construction of learning in the context of a continuous process; Formation of a direction for creating opportunities for students to take not so active, as an initiative position in the educational process; to help students not only to master the material, but to learn the world, engaging with them in an active dialogue, to look for answers themselves and not to dwell on what was found as an undeniable truth. For an innovative type of education characterized by universality, complexity, which provides the basis of the modern outlook on the unity of the noosphere, the sociosphere and the psychosphere.
В статье рассматривается проблема формирования миссии университета в правовом дискурсе образовательной парадигмы. Анализ современных европейских и отечественных тенденций университетов показал актуальность перехода от простой осведомленности или даже просвещения на более высокий уровень формирования компетентности будущих специалистов. Сейчас актуальна такая система университетов, суть которой основана на качественных знаниях, компетенциях, педагогических новациях, развитии собственной компетентности. Отличительными особенностями инновационного развития образования являются: построение обучения в контексте непрерывного процесса; формирование направления на создание для студентов возможностей занимать не столько активную, сколько инициативную позицию в учебном процессе; необходимо помогать студентам не только усваивать материал, а познавать мир, вступая с ними в активный диалог, самостоятельно искать ответы и не останавливаться на найденном как на несомненной истине. Для инновационного типа образования характерны универсальность, комплексность, что обеспечивает основу современного мировоззрения о единстве ноосферы, социосферы и психосферы.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47623
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
© Кучеренко Н., 2019
URL for reference material: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_2_13
http://moodle.ipo.kpi.ua/moodle/mod/resource/viewphp?id=40263#%D0%BB3%D0%BF2
http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Conferences
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2984-14
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
http://moodle.ipo.kpi.ua/moodle/mod/resource/viewphp?id=40263#%D0%BBF2
References (Ukraine): 1. Жукова В. О. Інноваційна модель розвитку вищого навчального закладу як чинник забезпечення високої якості підготовки фахівців. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. 2010. Вип. 17. С. 344–349.
2. Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: Тенденції розвитку та пріоритети. Освітологія. 2013. Вип. 2. С. 163–167.
3. Вєльчева Н. І. Науково-теоретичні основи державного регулювання вищої освіти. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_2_13
4. Сидоренко Т. М. Механізм інноваційного функціонування та розвитку вищої освіти України. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія “Економічні науки”. Економіка та управління підприємствами. 2015. № 5(91). С. 77–84.
5. Лекція 3: Зміст освіти. Вищий навчальний заклад у системі освіти. URL:http://moodle.ipo.kpi.ua/moodle/mod/resource/viewphp?id=40263#%D0%BB3%D0%BF2.
6. Скиба Т. Ю. Аналіз стану і тенденції розвитку вищої освіти в Україні. Наукові праці. Державне управління. 2013. Випуск 202. Том 214. С. 136–140.
7. Киян М., Окладна М., Перевалова Л. Cучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні. URL: http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Conferences
8. Длугопольський О. Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти України у світлі орієнтирів європейського стандарту. Вища освіта в Україні: порядок денний для реформ. За заг. ред. Ніколаєва Є. Б. Київ: Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні, 2017. С. 28–33.
9. Ніколаєнко С. Якість вищої освіти України – погляд у майбутнє. Світ фінансів. Вип. 3(8). Жовтень, 2006. С. 7–22.
10. Закон України “Про вищу освіту” від 17. 01. 2002 № 2984-III. База даних “Законодавство України”/ВР України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2984-14
11. Болюбаш Я. Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти: навч. посіб. для слухачів закладів підвищення кваліфікації системи вищої освіти. Київ: ВВП “КОМПАС”, 1997. 64 c.
12. Лекція 3: Зміст освіти. Вищий навчальний заклад у системі освіти. URL:http://moodle.ipo.kpi.ua/moodle/mod/resource/viewphp?id=40263#%D0%BB3%D0%BF2
13. Якименко О. О. Чинники впливу на реалізацію організаційно-правового механізму державного регулювання трансформації вищої освіти в Україні. Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія: Державне управління. 2016. Вип. 2.С. 141–151.
14. Указ Президента України “Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року” № 344/2013 від 25 червня 2013 р. URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
15. Пашков В. Модернізація системи вищої освіти України в контексті становлення інформаційного суспільства та євроінтеграційного поступу. URL: virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp2/flosofa/pash
References (International): 1. Zhukova V. O. Innovatsiina model rozvytku vyshchoho navchalnoho zakladu yak chynnyk zabezpechennia vysokoi yakosti pidhotovky fakhivtsiv [Innovative model of the development of a higher educational institution as a factor in providing high quality training of specialists]. Naukovi pratsi Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2010. Vol. 17. pp. 344–349.
2. Martynenko S. Yevropeiskyi prostir vyshchoi osvity: Tendentsii rozvytku ta priorytety [European Higher Education Area: Development Trends and Priorities]. Osvitolohiia. 2013. Vol. pp.163–167.
3. Vielcheva N. I. Naukovo-teoretychni osnovy derzhavnoho rehuliuvannia vyshchoi osvity [Scientific and Theoretical Foundations of State Regulation of Higher Education.]. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_2_13
4. Sydorenko T. M. Mekhanizm innovatsiinoho funktsionuvannia ta rozvytku vyshchoi osvity Ukrainy [Mechanism of innovative functioning and development of higher education of Ukraine]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia “Ekonomichni nauky”. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy. 2015. No 5(91). pp. 77–84.
5. Lektsiia 3: Zmist osvity. Vyshchyi navchalnyi zaklad u systemi osvity [Lecture 3: The content of education. Higher educational institution in the education system]. Available at: http://moodle.ipo.kpi.ua/moodle/mod/resource/viewphp?id=40263#%D0%BBF2.
6. Skyba T. Yu. Analiz stanu i tendentsii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini. Naukovi pratsi [Analysis of the state and trends of higher education in Ukraine]. Derzhavne upravlinnia. 2013. Vol 202. T. 214. pp. 136–140.
7. Kyian M., Okladna M., Perevalova L. Cuchasni tendentsii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini [Contemporary trends in the development of higher education in Ukraine]. Available at: http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Conferences 3
8. Dluhopolskyi O. Rozbudova vnutrishnoi systemy zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity Ukrainy u svitli oriientyriv yevropeiskoho standartu [Development of an internal quality assurance system for higher education in Ukraine in light of the European standards]. Vyshcha osvita v Ukraini: poriadok dennyi dlia reform. Za zah. red. Nikolaieva Ye. B. Kyiv: Predstavnytstvo Fondu Konrada Adenauera v Ukraini Publ, 2017. pp. 28–33.
9. Nikolaienko S. Yakist vyshchoi osvity Ukrainy – pohliad u maibutnie [The quality of higher education in Ukraine is a look into the future]. Svit finansiv. Vol. 3(8). Zhovten, 2006. рр. 7–22.
10. Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” vid 17. 01. 2002 № 2984-III [Law of Ukraine “On Higher Education” of 17.01.2002 No. 2984-III.]. Baza danykh “Zakonodavstvo Ukrainy”/VR Ukrainy. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2984-14
11. Boliubash Ya. Ya. Orhanizatsiia navchalnoho protsesu u vyshchykh zakladakh osvity: Navch. posibnyk dlia slukhachiv zakladiv pidvyshchennia kvalifikatsii systemy vyshchoi osvity [Organization of the educational process in higher educational institutions]. Kyiv: VVP “KOMPAS” Publ, 1997. 64 p.
12. Lektsiia 3: Zmist osvity. Vyshchyi navchalnyi zaklad u systemi osvity [Lecture 3: The content of education. Higher educational institution in the education system] URL:http://moodle.ipo.kpi.ua/moodle/mod/resource/viewphp?id=40263#%D0%BB3%D0%BF2
13. Iakymenko O. O. Chynnyky vplyvu na realizatsiiu orhanizatsiino-pravovoho mekhanizmu derzhavnoho rehuliuvannia transformatsii vyshchoi osvity v Ukraini [Factors influencing the implementation of the organizational and legal mechanism of state regulation of the transformation of higher education in Ukraine]. Bulletin of the National University of Civil Protection of Ukraine. Seriia: Derzhavne upravlinnia. 2016. Vol. 2. pp. 141–151.
Content type: Article
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2019. – Випуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019nVipusk_Kucherenko_N-The_problem_of_formation_81-88.pdf639.67 kBAdobe PDFView/Open
2019nVipusk_Kucherenko_N-The_problem_of_formation_81-88__COVER.png419.94 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.