Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47410
Title: Урбаністичний маркетинг історичного міста
Other Titles: Urban marketing of the historical city
Authors: Посацький, Б. С.
Posats’kyj, B. S.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Посацький Б. С. Урбаністичний маркетинг історичного міста / Б. С. Посацький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. — С. 100–102.
Bibliographic description (International): Posats’kyj B. S. Urban marketing of the historical city / B. S. Posats’kyj // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 531 : Arkhitektura. Arkhitektura i turystychnyi biznes. — P. 100–102.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
UDC: 711
Keywords: “ринковий хаос”
охорона спадщини
методи маркетингу
урбаністичний маркетинг
простір маркетингу
об’єкт маркетингу
суб’єкт маркетингу
зонінг
Number of pages: 3
Page range: 100-102
Start page: 100
End page: 102
Abstract: У зарубіжному містобудуванні урбаністичний маркетинг належить до дієвих засобів охорони історико-архітектурної спадщини і управління процесом розвитку історичного міста. Історичне місто з цієї точки зору розглядається у трьох аспектах: простір маркетингу (місто як ринок); об’єкт маркетингу (місто як продукт); суб’єкт маркетингу (місто як підприємство). Специфічними рисами є комплектність і складність “продукту” міста, багатоаспектність відносин міста та його адресатів, різноманітність “продавців” і “покупців”.
In the international urban planning, urban marketing is considered as a progressive resource of protecting historical and architectural heritage and directing the process of the historical city development. The historical city at this point is examined in three main ways: - Space of marketing (city as a market); - Object of marketing (city as a product); - Subject of marketing (city as an industry). The specific traits are: the complexion and complication of the “city-product”, a lot of relation factors of the city and its partners, and the variety of “sellers” and “clients”.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47410
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Посацький Б. С., 2005
Content type: Article
Appears in Collections:Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. – 2005. – №531

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n531_Posatskyj_B_S-Urban_marketing_of_100-102.pdf528.51 kBAdobe PDFView/Open
2005n531_Posatskyj_B_S-Urban_marketing_of_100-102__COVER.png461.38 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.