Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПосацький, Б. С.
dc.contributor.authorPosats’kyj, B. S.
dc.date.accessioned2020-03-19T12:25:23Z-
dc.date.available2020-03-19T12:25:23Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationПосацький Б. С. Урбаністичний маркетинг історичного міста / Б. С. Посацький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. — С. 100–102.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47410-
dc.description.abstractУ зарубіжному містобудуванні урбаністичний маркетинг належить до дієвих засобів охорони історико-архітектурної спадщини і управління процесом розвитку історичного міста. Історичне місто з цієї точки зору розглядається у трьох аспектах: простір маркетингу (місто як ринок); об’єкт маркетингу (місто як продукт); суб’єкт маркетингу (місто як підприємство). Специфічними рисами є комплектність і складність “продукту” міста, багатоаспектність відносин міста та його адресатів, різноманітність “продавців” і “покупців”.
dc.description.abstractIn the international urban planning, urban marketing is considered as a progressive resource of protecting historical and architectural heritage and directing the process of the historical city development. The historical city at this point is examined in three main ways: - Space of marketing (city as a market); - Object of marketing (city as a product); - Subject of marketing (city as an industry). The specific traits are: the complexion and complication of the “city-product”, a lot of relation factors of the city and its partners, and the variety of “sellers” and “clients”.
dc.format.extent100-102
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес, 2005
dc.subject“ринковий хаос”
dc.subjectохорона спадщини
dc.subjectметоди маркетингу
dc.subjectурбаністичний маркетинг
dc.subjectпростір маркетингу
dc.subjectоб’єкт маркетингу
dc.subjectсуб’єкт маркетингу
dc.subjectзонінг
dc.titleУрбаністичний маркетинг історичного міста
dc.title.alternativeUrban marketing of the historical city
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Посацький Б. С., 2005
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenPosats’kyj B. S. Urban marketing of the historical city / B. S. Posats’kyj // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 531 : Arkhitektura. Arkhitektura i turystychnyi biznes. — P. 100–102.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес
dc.citation.spage100
dc.citation.epage102
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.subject.udc711
Appears in Collections:Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. – 2005. – №531

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n531_Posatskyj_B_S-Urban_marketing_of_100-102.pdf528.51 kBAdobe PDFView/Open
2005n531_Posatskyj_B_S-Urban_marketing_of_100-102__COVER.png461.38 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.