Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/46982
Title: The impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters
Authors: Kwiatkowski, Cezary
Affiliation: Wroclaw University of Economics
Bibliographic description (Ukraine): Kwiatkowski C. The impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters / Cezary Kwiatkowski // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 205–206. — (Стратегічне управління інноваційним розвитком на макро- і мікрорівні).
Bibliographic description (International): Kwiatkowski C. The impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters / Cezary Kwiatkowski // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 205–206. — (Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom na makro- i mikrorivni).
Is part of: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 2017
Conference/Event: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених "Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи"
Journal/Collection: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
Issue Date: 18-May-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 18–19 травня 2017 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 205-206
Start page: 205
End page: 206
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46982
ISBN: 978-966-941-055-9
References (Ukraine): 1. Barnum, C. and Wolniansky N. (1989), “Taking cues from body language”, Management Review. June.
2. Elizur, D. (1987), “Effect of feedback on verbal and non-verbal courtesy in bank setting”, Applied Psychology: An International Review, Vol. 36 No. 2.
3. Merhabian, A. (1981), Silent Messages, Wadsworth, Belmont, C.A.
4. Merhabian, A. and Williams, M. (1969), “Nonverbal concomitants of perceived and intended persuasiveness”, Journal of Personality and Social Psychology, Vol. 13 No. 1.
5. Soloman, M.R., Surprenant, C., Czepiel, J.A. and Gutman, E.G. (1985), “A role theory perspective on dyadic interactions: the servicer encounter”, Journal of Marketing, Vol. 49, Winter.
6. Sundaram, D.S. and Webster, C. (2000), “The role of nonverbal communication in service encounters”, Journal of Service Marketing, Vol. 14 No. 5.
7. Zajonc, R.B. (1980), “Feeling and thinking”, American Psychologist, Vol. 35 No. 2.
References (International): 1. Barnum, C. and Wolniansky N. (1989), "Taking cues from body language", Management Review. June.
2. Elizur, D. (1987), "Effect of feedback on verbal and non-verbal courtesy in bank setting", Applied Psychology: An International Review, Vol. 36 No. 2.
3. Merhabian, A. (1981), Silent Messages, Wadsworth, Belmont, C.A.
4. Merhabian, A. and Williams, M. (1969), "Nonverbal concomitants of perceived and intended persuasiveness", Journal of Personality and Social Psychology, Vol. 13 No. 1.
5. Soloman, M.R., Surprenant, C., Czepiel, J.A. and Gutman, E.G. (1985), "A role theory perspective on dyadic interactions: the servicer encounter", Journal of Marketing, Vol. 49, Winter.
6. Sundaram, D.S. and Webster, C. (2000), "The role of nonverbal communication in service encounters", Journal of Service Marketing, Vol. 14 No. 5.
7. Zajonc, R.B. (1980), "Feeling and thinking", American Psychologist, Vol. 35 No. 2.
Content type: Article
Appears in Collections:Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи. – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Kwiatkowski_C-The_impact_of_nonverbal_205-206.pdf151.13 kBAdobe PDFView/Open
2017_Kwiatkowski_C-The_impact_of_nonverbal_205-206__COVER.png528.8 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.