DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Сало, В. Ю. | |
dc.contributor.author | Сало, О. Ю. | |
dc.contributor.author | Salo, V. | |
dc.contributor.author | Salo, O. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T14:12:55Z | - |
dc.date.available | 2019-02-18T14:12:55Z | - |
dc.date.created | 2018-02-26 | |
dc.date.issued | 2018-02-26 | |
dc.identifier.citation | Сало В. Ю. Експлуатаційний стан прогонових будов існуючих металевих мостів на автомобільних дорогах у західних областях України / В. Ю. Сало, О. Ю. Сало // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 904. — С. 50–54. | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44346 | - |
dc.description.abstract | На конкретних прикладах натурних обстежень металевих мостів показано
дефекти та пошкодження елементів, деградацію матеріалу конструкції. Наведено
приклади недосконалості конструкції, типові дефекти, недоліки експлуатації.
Встановлено, що значна частина обстежених конструкцій працює під навантаженням в
розрахунковому режимі. Однак у деяких прогонових будовах можуть виникнути
небезпечніші ситуації, що загрожують зниженню вантажопідйомності прогонових будов.
Частка мостів у “4” і “5” експлуатаційних станах з кожним роком збільшується, а це
свідчить про зниження надійності мостових споруд. Відбувається нагромадження
обсягів ремонтних робіт, які не були виконані в попередні роки. Ставляться завдання
виробити критерії оцінки ефективності ремонтів мостових споруд за обмежених
залишкових ресурсів, а також розроблення раціональних схем підсилення споруд, що
розташовані на маршрутах руху великовагового транспорту. | |
dc.description.abstract | By using the examples of large – scale inspections of metallic bridges the defects and
damaqes of elements, the degradation of structural materials are shown. The examples of
structure imperfection, tipical defects, operation drawbacks are illustrated. Construction
defects are the most numerous and can significantly affect the operational reliability and
durability of the surveyed bridges. Basically it is: departure from the project, use of
substandard materials and violation of production technology; their share accounts for 55%
of the surveyed bridges. It is shown that the degree of influence of defects on the bearing
capacity and durability spans depending on their location, character, width and size of
disclosure under temporary stress. The main danger of all detected defects is that they are not
controlled by the calculation. It is established that a considerable part of surveyed structures
works under load in the calculated mode. However, in some runways, there may be more
dangerous situations that threaten the lowering of the load capacity of runways. The part of
bridges in “4” and “5” operating conditions increases year by year, which indicates a decrease
in the reliability of bridge structures. There is an accumulation of volumes of repair works
that have not been performed in previous years. The task is to develop criteria for assessing
the effectiveness of bridge repairs with limited residual resources, as well as developing
rational reinforcement schemes for structures located on high load highway traffic routes. | |
dc.format.extent | 50-54 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | |
dc.relation.ispartof | Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва, 904, 2018 | |
dc.subject | металеві мости | |
dc.subject | реконструкція | |
dc.subject | тріщиностійкість | |
dc.subject | розрахунки мостів | |
dc.subject | metallic bridqes | |
dc.subject | reconstruction | |
dc.subject | fracture strenqth | |
dc.subject | calculation of bridqe | |
dc.subject | strenqth riqidity | |
dc.subject | cract resistance | |
dc.subject | larqe – scale inspection | |
dc.subject | defects and damaqes | |
dc.subject | metallic structures | |
dc.subject | technical diaqnostic | |
dc.title | Експлуатаційний стан прогонових будов існуючих металевих мостів на автомобільних дорогах у західних областях України | |
dc.title.alternative | Operating state of span constructions of existingmetallic bridges on automotive roads in the western areas of Ukraine | |
dc.type | Article | |
dc.rights.holder | © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018 | |
dc.rights.holder | © Сало В. Ю., Сало О. Ю., 2018 | |
dc.contributor.affiliation | Національний університет “Львівська політехніка” | |
dc.contributor.affiliation | Lviv Polytechnic National University | |
dc.format.pages | 5 | |
dc.identifier.citationen | Salo V. Operating state of span constructions of existingmetallic bridges on automotive roads in the western areas of Ukraine / V. Salo, O. Salo // Visnyk natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Teoriia i praktyka budivnytstva. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 904. — P. 50–54. | |
dc.relation.references | 1. Л. П. Боднар, Л. К. Панібратець, С. С. Загородний, О. П. Чурсін (2016), “Сучасний інструмент управління мостами”, Дорожня галузь України, № 4, ТОВ “НВЦ” “Інформавтодор”, с. 46–51. | |
dc.relation.references | 2. С. Ю. Цеплів, М. Ф. Гаврищук (2016), “Як врятувати мости старожили? Проблеми та перспективи розвитку мостового комплексу України”, Дорожня галузь України. №3, ТОВ “Укрінфориавтодор”, с. 24–26. | |
dc.relation.references | 3. Лучко Й. Й., Коваль П. М., Корнієв М. М., Лантух-Лященко А. І., Хархаліс М. Р. (2005) “Мости: Конструкції та надійність” за ред.. В. В. Панасюка і Й. Й. Клочка, Львів: Каменяр, с. 989. | |
dc.relation.references | 4. ДБН В.2.3.-22 (2009). “Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування”, Київ: Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, с. 52. | |
dc.relation.references | 5. ДБН В.2.3.–6 (2009). “Мости та труби. Обстеження і випробування”, Київ: Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, с. 22. | |
dc.relation.referencesen | 1. Bodnar L. P., Panibratets L. K., Zagorodniy S. S. and Chursin, O. P., (2016) “Modern bridge management tool” [Suchasnyi instrument upravlinnia mostamy], Road sector of Ukraine, No. 4, “Informational AvtoDor Ltd.", pp. 46–51. | |
dc.relation.referencesen | 2. Tsepliv S. Yu. and Gavrishchuk, M. F. (2016), “How to save the bridges of the old-timers? Problems and prospects of development of the bridge complex of Ukraine “ [Yak vriatuvaty mosty starozhyly? Problemy ta perspektyvy rozvytku mostovoho kompleksu Ukrainy], Road sector of Ukraine. No. 3, LLC “Ukrinforia Avtodor”, pp. 24–26. | |
dc.relation.referencesen | 3. Luchko Y. Y., Koval P. M, Korniev M. M., Lantuch-Lyashenko A. I. and Kharhalis, M. R. (2005) “Bridges: Structures and Reliability” [Mosty: Konstruktsii ta nadiinist] for ed. V. V. Panasyuka and Y. Y. Scroll, Lviv: Kamenyar, p. 989. | |
dc.relation.referencesen | 4. ДБН В.2.3-22 (2009). “Transportation facilities. Bridges and pipes. The main requirements of designing” [Sporudy transportu. Mosty ta truby. Osnovni vymohy proektuvannia], Kyiv: Ministry of Regional Development and Construction of Ukraine, p. 52. | |
dc.relation.referencesen | 5. ДБН В.2.3. – 6 (2009). “Bridges and pipes. Survey and Testing” [Mosty ta truby. Obstezhennia i vyprobuvannia], Kyiv: Ministry of Regional Development and Construction of Ukraine, p. 22. | |
dc.citation.journalTitle | Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва | |
dc.citation.issue | 904 | |
dc.citation.spage | 50 | |
dc.citation.epage | 54 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.subject.udc | 624.21.004.69 | |
Appears in Collections: | Теорія і практика будівництва. – 2018. – №904
|