Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОгерчук, Ю. В.-
dc.date.accessioned2018-08-06T11:26:56Z-
dc.date.available2018-08-06T11:26:56Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationОгерчук Ю. В. Організаційне розташування маркетингових та збутових служб в дивізійних організаційних структурах управління крупних компаній / Ю. В. Огерчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 51–58. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42413-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми організаційного розташування маркетингу та збуту в дивізійних структурах управління крупних компаній. На основі описаних в науковій літературі та існуючих зарубіжних компаній розглядаються та аналізуються пріоритетності маркетингу в цих компаніях. Визначаються типові варіанти організаційного розміщення маркетингу та збуту в дивізійних структурах з метою подальшого удосконалення організування маркетингової та зокрема збутової діяльності. The article is devoted to the problems of marketing and selling organization in divisional management structures of large companies. The importance of marketing in such companies is investigated and analysed on the basis of the existing and decrypted in the scientific literature foreign companies. The typical variants of organizational structures of marketing and selling in divisional structures are determined for the further improvement of marketing organization including selling activities in the article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleОрганізаційне розташування маркетингових та збутових служб в дивізійних організаційних структурах управління крупних компанійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЮ.В. Огерчук, 2003uk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет "Львівська політехніка"uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages51-58-
dc.relation.references1. Внутрішня документація “Nestlé Deutschland A G ”. 2. Pepels W.(Hrsg.). Organisationsgestaltung in marktorientierten Unternehmen: mit Tabellen- Heidelberg: Sauer, 2001. 3. Ассель Генри. Маркетинг: принципыг и стратегия: Учебник для вузов. - М., 2OO1. 4. Winkelmann Peter. Marketing und Vertrieb: Fundamente für die marktorientierte Unternehmensführung / von Peter Winkelmann. - 3, überarb. und erw. Aufl. - München, Wien, Oldenburg, 2002.uk_UA
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету "Львівська політехніка"-
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UA
dc.subject.udc658.8uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_51-58.pdf160.97 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.