Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42408
Title: Прогнозування попиту та обсягів продажів компанії як ключовий чинник організації бюджетування на підприємствах
Authors: Колісник, М. В.
Bibliographic description (Ukraine): Колісник М. В. Прогнозування попиту та обсягів продажів компанії як ключовий чинник організації бюджетування на підприємствах / М. В. Колісник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 14–23. – Бібліографія: 6 назв.
Journal/Collection: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів
UDC: 336.76
Number of pages: 14-23
Abstract: Науково обґрунтовано та наведено основні концепції прогнозування обсягів продажу та попиту на продукцію підприємства. Коротко обговорено методи успішного прогнозування попиту та планування продажу. Запропоновано нову ідею стосовно прогнозування попиту та продажу в умовах невизначеності. The basic concepts of demand and sales forecasting are noted in this article. The methods of successful demand forecasting are discussed briefly. The new idea how to forecast the demand and sales under uncertainty of domestic conditions has been proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42408
Copyright owner: © Колісник М.В., 2003
References (Ukraine): 1. Брігхем Ю. Основи фінансового менеджменту. - K., 1998. 2. Сигел Э. Практическая бизнес-статистика. - М., 2002. З. Томас Р. Количественные методы анализа хозяйственной деятельности. - М., 1999. 4. Churchill Gilbert A., Jr. Ford, Neil M., Walker, Orville C., Jr. Sales Force Management. - 5th ed. Richard Irwin, A Times Mirror Higher Education Group Inc. Company, 1997. 5. DeLurgio, Stephen A., Sr Forecasting Principles and Applications. - The McGraw-Hill Companies, Inc., 1998. б. Wilson, J. Holton, Keating Barry. Business Forecasting. - 2nd ed. - The McGraw-Hill Companies, Inc., 1994.
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_14-23.pdf254.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.