Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42046
Title: Психологія впливу реклами на купівельне рішення покупців
Authors: Зінченко, Дарія
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Зінченко Д. Психологія впливу реклами на купівельне рішення покупців / Дарія Зінченко // Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – Вип. 8. – С. 65–70. – Бібліографія: 2 назви.
Journal/Collection: Психологічні виміри культури, економіки, управління
Issue Date: 2016
Publisher: Ліга-Прес
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів
Number of pages: 65-70
Abstract: Торгівля в умовах сьогодення отримує рух завдяки рекламі, саме реклама допомагає у пошуках потрібної інформації про те, де можна дізнатися про нові товари і послуги, як краще зорієнтуватися в морі виробництва і споживання. Реклама не лише інформує, вона є також могутнім засобом впливу і маніпуляції людиною. Реклама здатна змінювати світогляд і поведінку людей. Саме тому науковці нині так ретельно вивчають це явище: одні – щоб захистити людину від її негативного впливу, інші, навпаки, щоб навчитися якомога краще керувати нею.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42046
References (Ukraine): 1. Малаєва Е. Практика управління. Журнал. – №9, 2008. 2. Турзаєва Ю.С., Стецура Л.Г. Вплив реклами на свідомість споживачів. Экономические науки. Маркетинг и менеджмент. – К.: 2002.
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65-70.pdf575.95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.