Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінченко, Дарія-
dc.date.accessioned2018-06-19T09:42:16Z-
dc.date.available2018-06-19T09:42:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗінченко Д. Психологія впливу реклами на купівельне рішення покупців / Дарія Зінченко // Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – Вип. 8. – С. 65–70. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42046-
dc.description.abstractТоргівля в умовах сьогодення отримує рух завдяки рекламі, саме реклама допомагає у пошуках потрібної інформації про те, де можна дізнатися про нові товари і послуги, як краще зорієнтуватися в морі виробництва і споживання. Реклама не лише інформує, вона є також могутнім засобом впливу і маніпуляції людиною. Реклама здатна змінювати світогляд і поведінку людей. Саме тому науковці нині так ретельно вивчають це явище: одні – щоб захистити людину від її негативного впливу, інші, навпаки, щоб навчитися якомога краще керувати нею.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛіга-Пресuk_UA
dc.titleПсихологія впливу реклами на купівельне рішення покупцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages65-70-
dc.relation.references1. Малаєва Е. Практика управління. Журнал. – №9, 2008. 2. Турзаєва Ю.С., Стецура Л.Г. Вплив реклами на свідомість споживачів. Экономические науки. Маркетинг и менеджмент. – К.: 2002.uk_UA
dc.citation.journalTitleПсихологічні виміри культури, економіки, управління-
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UA
Appears in Collections:Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65-70.pdf575.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.