https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/41929
Title: | Особливості підготовки майбутніх вихователів до педагогічного проектування |
Authors: | Кошіль, О. |
Affiliation: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Bibliographic description (Ukraine): | Кошіль О. Особливості підготовки майбутніх вихователів до педагогічного проектування / О. Кошіль // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів, 11–12 травня 2017 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 88–89. — (Управління якістю у сфері освіти, науки та промисловості). |
Bibliographic description (International): | Koshil O. Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh vykhovateliv do pedahohichnoho proektuvannia / O. Koshil // Upravlinnia yakistiu v osviti ta promyslovosti: dosvid, problemy ta perspektyvy : tezy dopovidei III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati profesora Petra Stoliarchuka, Lviv, 11–12 travnia 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 88–89. — (Upravlinnia yakistiu u sferi osvity, nauky ta promyslovosti). |
Is part of: | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів, 2017 |
Conference/Event: | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи |
Journal/Collection: | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів |
Issue Date: | 11-Feb-2017 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Place of the edition/event: | Львів |
Temporal Coverage: | 11–12 травня 2017 року |
UDC: | 378.016 373.2 |
Number of pages: | 2 |
Page range: | 88-89 |
Start page: | 88 |
End page: | 89 |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41929 |
Copyright owner: | © Національний університет «Львівська політехніка», 2017 © О. Кошіль, 2017 |
URL for reference material: | http://dx.doi.org/10.15587/.2016.74526 |
References (Ukraine): | 1. Братко М.В. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті /М.Братко// Компетентісно зорієнтована освіта:якісні виміри: монографія/ редкол.: Огнев’юк В.О., Хоружа Л.Л., Сисоєв С.О., Чернуха Н.М., Терентьєва Н.О. – К.:Київ.ун-т ім.Б.Грінченка, 2015. – 318 с. – С.243-261. 2. Братко М.В. Управління підготовкою майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних закладів в освітньому середовищі Університетського коледжу / М.В. Братко // Вісник Львівського університету зб. наук. пр. / Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. – Львів, 2016. – Випуск 31: Серія педагогічна. – С.56-65. 3. Братко М.В. Управління професійною підготовкою фахівців в умовах Університетського коледжу: теоретичний аспект/ М.В.Братко //ScienceRise: Pedagogical Education. – 2016. - № 7 (3). - С.9-16. DOI: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.74526. 4. Цимбалару А. Семантика понятійного апарату проблеми педагогічного проектування / А. Цимбалару // Нова педагогічна думка. – 2009. – № 3. – С. 30–35. 5. Черноушек М. Психология жизненной среды / М. Черноушек. – М.: Мысль, 1989 . – 176 с. С.46-109. 6. Ярошинська О. Пороектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема / О. Ярошинська // Проблеми підготовки сучасного вчителя, – 2014. – № 10, (Ч. 1) – С. 110–119. |
References (International): | 1. Bratko M.V. Kontseptualni zasady seredovyshchnoho pidkhodu u vyshchii osviti /M.Bratko// Kompetentisno zoriientovana osvita:yakisni vymiry: monograph/ redkol., Ohneviuk V.O., Khoruzha L.L., Sysoiev S.O., Chernukha N.M., Terentieva N.O, K.:Kyiv.un-t im.B.Hrinchenka, 2015, 318 p, P.243-261. 2. Bratko M.V. Upravlinnia pidhotovkoiu maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly ta vykhovateliv doshkilnykh zakladiv v osvitnomu seredovyshchi Universytetskoho koledzhu, M.V. Bratko, Visnyk Lvivskoho universytetu zb. nauk. pr., Lviv. nats. un-t im. I.Franka, Lviv, 2016, Issue 31: Seriia pedahohichna, P.56-65. 3. Bratko M.V. Upravlinnia profesiinoiu pidhotovkoiu fakhivtsiv v umovakh Universytetskoho koledzhu: teoretychnyi aspekt/ M.V.Bratko //ScienceRise: Pedagogical Education, 2016, No 7 (3), P.9-16. DOI: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.74526. 4. Tsymbalaru A. Semantyka poniatiinoho aparatu problemy pedahohichnoho proektuvannia, A. Tsymbalaru, Nova pedahohichna dumka, 2009, No 3, P. 30–35. 5. Chernoushek M. Psikholohiia zhiznennoi sredy, M. Chernoushek, M., Mysl, 1989 , 176 p. P.46-109. 6. Yaroshynska O. Poroektuvannia osvitnoho seredovyshcha profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly yak pedahohichna problema, O. Yaroshynska, Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 2014, No 10, (Ch. 1) – P. 110–119. |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи. – 2017 р. |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Koshil_O-Osoblyvosti_pidhotovky_maibutnikh_88-89.pdf | 650.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2017_Koshil_O-Osoblyvosti_pidhotovky_maibutnikh_88-89__COVER.png | 525.4 kB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.