DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Кошіль, О. | |
dc.coverage.temporal | 11–12 травня 2017 року | |
dc.date.accessioned | 2018-06-15T07:37:05Z | - |
dc.date.available | 2018-06-15T07:37:05Z | - |
dc.date.created | 2017-02-11 | |
dc.date.issued | 2017-02-11 | |
dc.identifier.citation | Кошіль О. Особливості підготовки майбутніх вихователів до педагогічного проектування / О. Кошіль // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів, 11–12 травня 2017 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 88–89. — (Управління якістю у сфері освіти, науки та промисловості). | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41929 | - |
dc.format.extent | 88-89 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | |
dc.relation.ispartof | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів, 2017 | |
dc.relation.uri | http://dx.doi.org/10.15587/.2016.74526 | |
dc.title | Особливості підготовки майбутніх вихователів до педагогічного проектування | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Національний університет «Львівська політехніка», 2017 | |
dc.rights.holder | © О. Кошіль, 2017 | |
dc.contributor.affiliation | Київський університет імені Бориса Грінченка | |
dc.format.pages | 2 | |
dc.identifier.citationen | Koshil O. Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh vykhovateliv do pedahohichnoho proektuvannia / O. Koshil // Upravlinnia yakistiu v osviti ta promyslovosti: dosvid, problemy ta perspektyvy : tezy dopovidei III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati profesora Petra Stoliarchuka, Lviv, 11–12 travnia 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 88–89. — (Upravlinnia yakistiu u sferi osvity, nauky ta promyslovosti). | |
dc.relation.references | 1. Братко М.В. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті /М.Братко// Компетентісно зорієнтована освіта:якісні виміри: монографія/ редкол.: Огнев’юк В.О., Хоружа Л.Л., Сисоєв С.О., Чернуха Н.М., Терентьєва Н.О. – К.:Київ.ун-т ім.Б.Грінченка, 2015. – 318 с. – С.243-261. | |
dc.relation.references | 2. Братко М.В. Управління підготовкою майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних закладів в освітньому середовищі Університетського коледжу / М.В. Братко // Вісник Львівського університету зб. наук. пр. / Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. – Львів, 2016. – Випуск 31: Серія педагогічна. – С.56-65. | |
dc.relation.references | 3. Братко М.В. Управління професійною підготовкою фахівців в умовах Університетського коледжу: теоретичний аспект/ М.В.Братко //ScienceRise: Pedagogical Education. – 2016. - № 7 (3). - С.9-16. DOI: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.74526. | |
dc.relation.references | 4. Цимбалару А. Семантика понятійного апарату проблеми педагогічного проектування / А. Цимбалару // Нова педагогічна думка. – 2009. – № 3. – С. 30–35. | |
dc.relation.references | 5. Черноушек М. Психология жизненной среды / М. Черноушек. – М.: Мысль, 1989 . – 176 с. С.46-109. | |
dc.relation.references | 6. Ярошинська О. Пороектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема / О. Ярошинська // Проблеми підготовки сучасного вчителя, – 2014. – № 10, (Ч. 1) – С. 110–119. | |
dc.relation.referencesen | 1. Bratko M.V. Kontseptualni zasady seredovyshchnoho pidkhodu u vyshchii osviti /M.Bratko// Kompetentisno zoriientovana osvita:yakisni vymiry: monograph/ redkol., Ohneviuk V.O., Khoruzha L.L., Sysoiev S.O., Chernukha N.M., Terentieva N.O, K.:Kyiv.un-t im.B.Hrinchenka, 2015, 318 p, P.243-261. | |
dc.relation.referencesen | 2. Bratko M.V. Upravlinnia pidhotovkoiu maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly ta vykhovateliv doshkilnykh zakladiv v osvitnomu seredovyshchi Universytetskoho koledzhu, M.V. Bratko, Visnyk Lvivskoho universytetu zb. nauk. pr., Lviv. nats. un-t im. I.Franka, Lviv, 2016, Issue 31: Seriia pedahohichna, P.56-65. | |
dc.relation.referencesen | 3. Bratko M.V. Upravlinnia profesiinoiu pidhotovkoiu fakhivtsiv v umovakh Universytetskoho koledzhu: teoretychnyi aspekt/ M.V.Bratko //ScienceRise: Pedagogical Education, 2016, No 7 (3), P.9-16. DOI: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.74526. | |
dc.relation.referencesen | 4. Tsymbalaru A. Semantyka poniatiinoho aparatu problemy pedahohichnoho proektuvannia, A. Tsymbalaru, Nova pedahohichna dumka, 2009, No 3, P. 30–35. | |
dc.relation.referencesen | 5. Chernoushek M. Psikholohiia zhiznennoi sredy, M. Chernoushek, M., Mysl, 1989 , 176 p. P.46-109. | |
dc.relation.referencesen | 6. Yaroshynska O. Poroektuvannia osvitnoho seredovyshcha profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly yak pedahohichna problema, O. Yaroshynska, Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 2014, No 10, (Ch. 1) – P. 110–119. | |
dc.citation.conference | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи | |
dc.citation.journalTitle | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів | |
dc.citation.spage | 88 | |
dc.citation.epage | 89 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.subject.udc | 378.016 | |
dc.subject.udc | 373.2 | |
Appears in Collections: | Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи. – 2017 р.
|