Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39683
Title: Особливості розрахунку приводів пасажирських канатних доріг
Other Titles: Features of calculation of suspension cable installations
Authors: Сологуб, Б. В.
Данило, Я. Я.
Предко, Р. Я.
Solohub, B.
Danylo, Ya.
Predko, R.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Сологуб Б. В. Особливості розрахунку приводів пасажирських канатних доріг / Б. В. Сологуб, Я. Я. Данило, Р. Я. Предко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 86–91.
Bibliographic description (International): Solohub B. Features of calculation of suspension cable installations / B. Solohub, Ya. Danylo, R. Predko, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 86–91.
Is part of: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів (866), 2017
Journal/Collection: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Volume: 866
Issue Date: 28-Mar-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky
Place of the edition/event: Львів
UDC: 621.086.065
Keywords: підвісна канатна дорога
каретка
канат
динамічні навантаження
математична модель
амплітудно-частотні характеристики
suspension cable installation
carriage
cable
dynamic load
mathematical model
amplitude-frequency characteristics
Number of pages: 6
Page range: 86-91
Start page: 86
End page: 91
Abstract: Запропоновано динамічну модель для розрахунку зусиль, що виникають під час руху каретки підвісної канатної дороги. Наведено рівняння руху тяговонесного канату, отримано значення зусиль та побудовано графіки зміни зусиль, переміщення і швидкості у вітці канату. Розроблено практичні рекомендації для вибору оптимальних параметрів підвісної канатної установки.
The dynamic model of forces calculation generated during the motion of the carriage of suspension cable installations has been introduced. The equations of motion of running line has been illustrated, the values of forces and the graphs of changes in normal force have been given depending on the pressure of the carriage on the carrying rope. Practical advice on choosing the right parameterium of suspension cable installation has been worked out.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39683
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Сологуб Б. В., Данило Я. Я., Предко Р. Я., 2017
References (Ukraine): 1. Адамовський М. Г., Мартинців М. П., Бадера І. С. Підвісні канатні лісотранспортні системи. – К.: ІЗМН, 1997. – 156 с.
2. Вейц В. Л., Качура А. Е., Мартиненко A. M. Динамические расчёты приводов машин. – Л.: Машиностроение, 1971. – 353 с.
3. Казан С. А. Связь экскаваторной и крановой динамики подъёмных канатов с динамикой шахтного подъёма // Вестник машиностроения, 1964. – № 9. – С. 17–23.
4. Калинин С. Г., Харченко Е. В. Динамика несущих конструкций буровых установок. – Львов: Вища школа, 1988. – 144 с.
5. Комаров М. С. Определение расчетных нагрузок в машинах. – Львов: Вища школа, 1975. – 108 с.
6. Кузьо І. В., Мартинців М. П., Дзюба Л. Ф., Бариляк В. В. Моделювання перехідних режимів роботи транспортних установок із замкнутим канатом // вісник Нац. ун-у „Львівська політехніка”. Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – Львів, 2002. – № 456. – С. 85–90.
7. Мартинців М. П. Розрахунок основних елементів підвісних канатних лісотранспортних установок. – К.: Ясмина, 1996. – 175 с.
8. Мартинців М. П., Сологуб Б. В., Матіїшин М. В. Динаміка та надійність підвісних канатних систем: монографія – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 188 с.
9. Мартинців М. П., УдовицькийО. М. Особливості розрахунку приводів підвісних канатних лісотранспортних систем // Науковий вісник. Збірник науково-технічних праць. – Львів: УкрДЛТУ, 1999. – Вип. 9.3. – С. 31–36.
10. Мартинців М. П., Удовицький О. М., Мартинців В. М. Дослідження перехідних процесів роботи приводної системи канатної установки // Науковий вісник. Лісівницькі дослідження в Україні. – Вип. 9.12. – Львів: УкрДЛТУ, 1999. – С. 277–286.
11. Muhxel K. Landwirtschaftliche Transports und Fordertechnik. – Berlin: VEB Verlag Technik, 1974. – 327 s.
12. Парницкий А. В., Шабашов А. П., Лысьяков А. Г. Мостовые краны общего назначения. – М.: Машиностроение, 1971. – 352 с.
13. Сологуб Б. В., Данило Я. Я., Предко Р. Я. Особливості розрахунку гірськолижних канатних витягів. // Науково-технічний та виробничий журнал “Підйомно-транспортна техніка”. – 2016. – №2. – С. 71–80.
References (International): 1. Adamovskyi M. H., Martyntsiv M. P., Badera I. S. Pidvisni kanatni lisotransportni systemy, K., IZMN, 1997, 156 p.
2. Veits V. L., Kachura A. E., Martinenko A. M. Dinamicheskie raschety privodov mashin, L., Mashinostroenie, 1971, 353 p.
3. Kazan S. A. Sviaz ekskavatornoi i kranovoi dinamiki podieemnykh kanatov s dinamikoi shakhtnoho podieema, Vestnik mashinostroeniia, 1964, No 9, P. 17–23.
4. Kalinin S. H., Kharchenko E. V. Dinamika nesushchikh konstruktsii burovykh ustanovok, Lvov: Vishcha shkola, 1988, 144 p.
5. Komarov M. S. Opredelenie raschetnykh nahruzok v mashinakh, Lvov: Vishcha shkola, 1975, 108 p.
6. Kuzo I. V., Martyntsiv M. P., Dziuba L. F., Baryliak V. V. Modeliuvannia perekhidnykh rezhymiv roboty transportnykh ustanovok iz zamknutym kanatom, visnyk Nats. un-u "Lvivska politekhnika". Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv, Lviv, 2002, No 456, P. 85–90.
7. Martyntsiv M. P. Rozrakhunok osnovnykh elementiv pidvisnykh kanatnykh lisotransportnykh ustanovok, K., Yasmyna, 1996, 175 p.
8. Martyntsiv M. P., Solohub B. V., Matiishyn M. V. Dynamika ta nadiinist pidvisnykh kanatnykh system: monograph – Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2011, 188 p.
9. Martyntsiv M. P., UdovytskyiO. M. Osoblyvosti rozrakhunku pryvodiv pidvisnykh kanatnykh lisotransportnykh system, Naukovyi visnyk. Zbirnyk naukovo-tekhnichnykh prats, Lviv: UkrDLTU, 1999, Iss. 9.3, P. 31–36.
10. Martyntsiv M. P., Udovytskyi O. M., Martyntsiv V. M. Doslidzhennia perekhidnykh protsesiv roboty pryvodnoi systemy kanatnoi ustanovky, Naukovyi visnyk. Lisivnytski doslidzhennia v Ukraini, Iss. 9.12, Lviv: UkrDLTU, 1999, P. 277–286.
11. Muhxel K. Landwirtschaftliche Transports und Fordertechnik, Berlin: VEB Verlag Technik, 1974, 327 s.
12. Parnitskii A. V., Shabashov A. P., Lysiakov A. H. Mostovye krany obshcheho naznacheniia, M., Mashinostroenie, 1971, 352 p.
13. Solohub B. V., Danylo Ya. Ya., Predko R. Ya. Osoblyvosti rozrakhunku hirskolyzhnykh kanatnykh vytiahiv., Naukovo-tekhnichnyi ta vyrobnychyi zhurnal "Pidiomno-transportna tekhnika", 2016, No 2, P. 71–80.
Content type: Article
Appears in Collections:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2017. – № 866

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017v866_Solohub_B-Features_of_calculation_of_86-91.pdf620.83 kBAdobe PDFView/Open
2017v866_Solohub_B-Features_of_calculation_of_86-91__COVER.png441.26 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.