Please use this identifier to cite or link to this item:
https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39194
Title: | До питання стратегії освіти у вищій школі (розгляд через стереотипи аналітичної психології) |
Authors: | Лещук, Т. Й. |
Bibliographic description (Ukraine): | Лещук Т. Й. До питання стратегії освіти у вищій школі (розгляд через стереотипи аналітичної психології) / Т. Й. Лещук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 465 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – С. 65–70. – Бібліографія: 9 назв. |
Issue Date: | 2002 |
Publisher: | Видавництво Національного університету "Львівська політехніка" |
Abstract: | Представлені результати розгляду деяких навчально-виховних проблем у межах формування освітнього процесу у вищій школі. Основою дослідження взято багатобічну методологію аналітичної психології та деякі часткові методики викладання фахових предметів. Розгляд навчально-виховної системи на етапі вищої школи трактується в єдності і взаємозв’язку з іншими етапами освіти в межах єдиного освітнього процесу “школа-вища школа-післядипломна освіта”.
Висліди дослідження, треба сподіватися, будуть внеском у формування стратегії освіти вищої школи.
Im vorliegendem Aufsatz werden die Forschungsergebnisse der Hochschul-bildungs- und Erziehungsprozesse vorgestellt. Diese Probleme sind auf Grund der vielseitigen Methodologie der analitischen Psychologie und mancher praktischen Lehrfächerteilmethoden durchgeführt worden.
Das Bildugs- und Erziehungssystem auf der Hochschulbildungsetappe behandelt man einheitlich und gegenseitig zusammenwirkend mit anderen Bildungsetappen in Rahmen “Schul-Hochschul-Nachdiplombildung”.
Die Forschungsresultate werden hoffensichtlich einen Beitrag zu Gestaltung der Hochschulbildungsstrategie leisten. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39194 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – 2002. – №465
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.