DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Лещук, Т. Й. | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-19T13:56:33Z | - |
dc.date.available | 2017-09-19T13:56:33Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Лещук Т. Й. До питання стратегії освіти у вищій школі (розгляд через стереотипи аналітичної психології) / Т. Й. Лещук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 465 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – С. 65–70. – Бібліографія: 9 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39194 | - |
dc.description.abstract | Представлені результати розгляду деяких навчально-виховних проблем у межах формування освітнього процесу у вищій школі. Основою дослідження взято багатобічну методологію аналітичної психології та деякі часткові методики викладання фахових предметів. Розгляд навчально-виховної системи на етапі вищої школи трактується в єдності і взаємозв’язку з іншими етапами освіти в межах єдиного освітнього процесу “школа-вища школа-післядипломна освіта”.
Висліди дослідження, треба сподіватися, будуть внеском у формування стратегії освіти вищої школи.
Im vorliegendem Aufsatz werden die Forschungsergebnisse der Hochschul-bildungs- und Erziehungsprozesse vorgestellt. Diese Probleme sind auf Grund der vielseitigen Methodologie der analitischen Psychologie und mancher praktischen Lehrfächerteilmethoden durchgeführt worden.
Das Bildugs- und Erziehungssystem auf der Hochschulbildungsetappe behandelt man einheitlich und gegenseitig zusammenwirkend mit anderen Bildungsetappen in Rahmen “Schul-Hochschul-Nachdiplombildung”.
Die Forschungsresultate werden hoffensichtlich einen Beitrag zu Gestaltung der Hochschulbildungsstrategie leisten. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Національного університету "Львівська політехніка" | uk_UA |
dc.title | До питання стратегії освіти у вищій школі (розгляд через стереотипи аналітичної психології) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – 2002. – №465
|