Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39033
Title: Маркетинг продуктів харчування радіопротекторної дії: макро- і мікрорівень
Authors: Самойленко, З. М.
Bibliographic description (Ukraine): Самойленко З. М. Маркетинг продуктів харчування радіопротекторної дії: макро- і мікрорівень / З. М. Самойленко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 379–384. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Проаналізовано та розроблено напрями товарної політики продуктів харчування радіопротекторної дії, розглянуто можливість застосування концепції маркетингу на різних ієрархічних рівнях у розрізі джерел надходження радіонуклідів до організму людини та способів їх виведення, запропоновано використання методів маркетингу як ефективного засобу активізації продажу радіозахисного харчування. Radioprotective food products’ product policy directions were elaborated, possibility of marketing concept application was considered at different hierarchy levels as for sources of radionuclide entrance into the human body and ways of their assimilation, marketing methods’ usage as an effective measure of radioprotective food products’ sales activation was suggested.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39033
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66_379-384.pdf194.97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.