Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамойленко, З. М.-
dc.date.accessioned2017-09-06T13:09:46Z-
dc.date.available2017-09-06T13:09:46Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСамойленко З. М. Маркетинг продуктів харчування радіопротекторної дії: макро- і мікрорівень / З. М. Самойленко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 379–384. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39033-
dc.description.abstractПроаналізовано та розроблено напрями товарної політики продуктів харчування радіопротекторної дії, розглянуто можливість застосування концепції маркетингу на різних ієрархічних рівнях у розрізі джерел надходження радіонуклідів до організму людини та способів їх виведення, запропоновано використання методів маркетингу як ефективного засобу активізації продажу радіозахисного харчування. Radioprotective food products’ product policy directions were elaborated, possibility of marketing concept application was considered at different hierarchy levels as for sources of radionuclide entrance into the human body and ways of their assimilation, marketing methods’ usage as an effective measure of radioprotective food products’ sales activation was suggested.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетинг продуктів харчування радіопротекторної дії: макро- і мікрорівеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66_379-384.pdf194.97 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.