Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39032
Title: Розвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствах
Authors: Сала Ю., Ю.
Венцовська, Є.
Bibliographic description (Ukraine): Сала Ю. Розвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствах / Ю. Сала, Є. Венцовська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 371–379. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Досліджуються напрямки розвитку функцій маркетингу та його організаційні структури на польських підприємствах. The ways of developing the marketing functions are investigates. The main kinds of organizational structure of marketing on the Polish enterprises are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39032
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65_371-379.pdf188.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.