Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСала Ю., Ю.-
dc.contributor.authorВенцовська, Є.-
dc.date.accessioned2017-09-06T13:09:34Z-
dc.date.available2017-09-06T13:09:34Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСала Ю. Розвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствах / Ю. Сала, Є. Венцовська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 371–379. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39032-
dc.description.abstractДосліджуються напрямки розвитку функцій маркетингу та його організаційні структури на польських підприємствах. The ways of developing the marketing functions are investigates. The main kinds of organizational structure of marketing on the Polish enterprises are analyzed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleРозвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65_371-379.pdf188.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.