Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39031
Title: Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг
Authors: Ружковський, Я.
Шевчик, І.
Bibliographic description (Ukraine): Ружковський Я. Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг / Я. Ружковський, І. Шевчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 363–370. – Бібліографія: 15 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Досліджується ринок туристичних послуг та напрями його сегментування за різними ознаками. The market of turista services are investigated. The main criteria of its segmentation are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39031
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64_363-370.pdf208.89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.