Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуреда, Н. М.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:30:48Z-
dc.date.available2017-09-06T12:30:48Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКуреда Н. М. Особливості асортиментної політики на ринку елітної продукції / Н. М. Куреда // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 276–281.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39016-
dc.description.abstractНа прикладі ТПГ “Іспанський Дім” обґрунтовано політику розширення асортименту середньої та високої цінової групи цієї продукції із застосуванням системи якісної оцінки конкурентоспроможності продукції і її відповідності ціні, а також із використанням гнучкої системи оплати. The commerce and production group “Ispanskij Dom” (Spain House) conducts the policy of assortment expanding of middle and high price group of these products, applies the system of quality evaluation of production competitiveness and its correspondence to the price, as well as uses flexible system of payment.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОсобливості асортиментної політики на ринку елітної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49_276-281.pdf212.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.