Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39012
Title: Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України
Authors: Ковальчук, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Ковальчук О. В. Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України / О. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуті проблеми становлення маркетингу на вітчизняних цукрових заводах. Досліджуються основні напрями застосування концепції соціально-етичного маркетингу на даних підприємствах. Problems of the becoming of the marketing at the home sugarhouses are considered. The main directions of application of conception of the socio-ethical marketing on these enterprises are investigated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39012
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45_253-258.pdf146.53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.