Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, О. В.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:23:53Z-
dc.date.available2017-09-06T12:23:53Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКовальчук О. В. Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України / О. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39012-
dc.description.abstractРозглянуті проблеми становлення маркетингу на вітчизняних цукрових заводах. Досліджуються основні напрями застосування концепції соціально-етичного маркетингу на даних підприємствах. Problems of the becoming of the marketing at the home sugarhouses are considered. The main directions of application of conception of the socio-ethical marketing on these enterprises are investigated.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleРоль маркетингу у діяльності цукрових заводів Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45_253-258.pdf146.53 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.