Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкибінський, С. В.-
dc.contributor.authorОрел, Л. М.-
dc.contributor.authorРевко, Н. І.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:17:08Z-
dc.date.available2017-09-06T12:17:08Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСкибінський С. В. Поведінка споживачів: еволюція значущості досліджень, напрями / С. В. Скибінський, Л. М. Орел, Н. І. Ревко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 178–182. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38999-
dc.description.abstractРозглянута еволюція значущості досліджень поведінки споживачів, їх місця і ролі у поступах суспільства. Наведений ретроспективний аналіз ролі людини- споживача в системі “виробництво — обмін — споживання”. Визначаються різні напрями розвитку поведінки споживачів. The significance of consumer behaviour research evolution, its place and role in society progress is considered. The retrospective analysis of the person consumer’s role within the system “production — exchange — consumption” is sited. The different ways of the consumer behaviour development are determined.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleПоведінка споживачів: еволюція значущості досліджень, напрямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32_178-182.pdf108.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.