Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМних, О. Б.-
dc.contributor.authorАнтоненко, О. М.-
dc.contributor.authorНедіна, О. І.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:15:01Z-
dc.date.available2017-09-06T12:15:01Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМних О. Б. Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу / О. Б. Мних, О. М. Антоненко, О. І. Недіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 128–137. – Бібліографія: 15 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38990-
dc.description.abstractВідображені ключові проблеми розвитку євроринків в конкурентному середовищі. Дається розгорнута характеристика різних типів маркетингових стратегій діяльності фірм в європейському економічному просторі. The key problems of development of euromarkets in competitive environment are reflected the article. The developed characteristic of different types of marketing strategy of activity of firms in the European economic space is given.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОбґрунтування стратегій в концепції євромаркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24_128-137.pdf215.28 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.