https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38988
Title: | Нелінійні поперечні коливання пружного рухомого канату і методи їх дослідження |
Authors: | Сокіл, Б. І. Сліпчук, А. М. |
Bibliographic description (Ukraine): | Сокіл Б. І. Нелінійні поперечні коливання пружного рухомого канату і методи їх дослідження / Б. І. Сокіл, А. М. Сліпчук // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2003. – № 483 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – С. 84–89. – Бібліографія: 4 назви. |
Issue Date: | 2003 |
Publisher: | Видавництво Національного університету «Львівська політехніка» |
Abstract: | У межах уточненої моделі розглядаються поперечні коливання одновимірних пружних систем (канату, струни, линви), які рухаються уздовж своєї недеформованої осі з постійною швидкістю. Отримано диференціальне рівняння, яке описує динамічні процеси у зазначених одновимірних система; запропоновано методику його дослідження. Вона дає отримати залежності для визначення впливу фізико-механічних і кінематичних характеристик системи на амплітуду і частоту її коливань. In borders of the specified model the cross fluctuations of one-measurable elastic systems (rope, string, tow) are considered(examined) which move along the not deformed axis with constant speed. The differential equation is received which is described dynamic processes in specified one-measurable by(with) system; is offered, for certain(determined) of the assumptions, technique of his(its) research, which permits to receive dependences, which define(determine) influence physico-mathematical and kinematic of the characteristics of system on its(her) amplitude and frequency of fluctuations. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38988 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2003. – № 483 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16_84-89.pdf | 177.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.