Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалиниченко, М. П.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:07:40Z-
dc.date.available2017-09-06T12:07:40Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКалиниченко М. П. Теоретичні аспекти маркетингового управління / М. П. Калиниченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 73–79. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38968-
dc.description.abstractРозглянуто співвідношення понять “управління маркетингом” та “маркетингове управління”, наводиться класифікація функцій управління маркетингом. Пропонується послідовність етапів маркетингового управління організацією, розроблено модель маркетингового управління суб’єктом ринку. Окремо розглянуто процес маркетингового управління на прикладі металургійного підприємства. The article deals with analyzes of marketing concept and marketing management, possibilities and perspectives are considered of marketing using in the strategy of development at domestic companies. Modeling of marketing processes is mentioned in conclusion of the article.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингового управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_73-79.pdf193.8 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.