Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38959
Title: Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначення
Authors: Денисов, О. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Денисов О. Є. Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначення / О. Є. Денисов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 47–54.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: В Україні відбувається структуризація економіки та спостерігаються спроби формування ринків з метою підвищення ефективності діяльності операторів на ньому. Використання принципів позиціонування на ринках великотоннажної продукції дає змогу чітко оцінити вплив великих споживачів і постачальників, потужних операторів ринку та здійснити прогнози розвитку цих ринків у майбутньому. Nowadays the process of creating economical structure in the markets that’s aim is an increasing of business activity effectiveness take place in Ukraine. Using the principles of positioning at the markets of the big volume products allows evaluate influence of big consumers and suppliers powerful market operators and make forecasts of the markets development.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38959
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10_47-54.pdf257.68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.