Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38958
Title: Маркетингові стратегії з позицій антикризового управління
Authors: Гук, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Гук О. В. Маркетингові стратегії з позицій антикризового управління / О. В. Гук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 42–47. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Показаний взаємозв’язок маркетингу та менеджменту. Основна увага приділена використанню стратегічного планування та маркетингової стратегії як ефективних способів подолання фінансової кризи на підприємстві. The connect of marketing and management is showing in this article. The main attention is turned on the use the strategic of planning and the strategic of marketing as efective methods removal of financial crisis in the enterprises.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38958
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_42-47.pdf143.88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.