Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38958
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГук, О. В.-
dc.date.accessioned2017-09-06T11:36:59Z-
dc.date.available2017-09-06T11:36:59Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГук О. В. Маркетингові стратегії з позицій антикризового управління / О. В. Гук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 42–47. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38958-
dc.description.abstractПоказаний взаємозв’язок маркетингу та менеджменту. Основна увага приділена використанню стратегічного планування та маркетингової стратегії як ефективних способів подолання фінансової кризи на підприємстві. The connect of marketing and management is showing in this article. The main attention is turned on the use the strategic of planning and the strategic of marketing as efective methods removal of financial crisis in the enterprises.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії з позицій антикризового управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_42-47.pdf143.88 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.