Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВойтко, С. В.-
dc.date.accessioned2017-09-06T11:35:07Z-
dc.date.available2017-09-06T11:35:07Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationВойтко С. В. Комплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури) / С. В. Войтко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 21–25. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38954-
dc.description.abstractРозглянуті особливості наукомісткої продукції, наведена послідовність маркетингового дослідження високотехнологічних виробів. Класифіковані проблеми, які визначають підходи до організації процесу дослідження ринку складних наукомістких систем. Запропоновано основні положення організації сервісу радіоелектронних товарів та проаналізовано тенденцію зменшення життєвого циклу цих виробів. The features of high technology products, the sequence of marketing research of highly technological items are considered in the article. Problems that define the approaches to organization to process of the market research of high technology systems are qualified. Basic concept of organization of service of the radioelectronic goods is offered and tendency of reduction of a life cycle of these items is analyzed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleКомплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_21-25.pdf142.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.