Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38750
Title: Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери
Authors: Павлішак, Ю. В.
Bibliographic description (Ukraine): Павлішак Ю. В. Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 201–207. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2002
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядаються проблеми впровадження маркетингових служб та проведення маркетингових заходів на вітчизняних підприємствах санаторно-курортної сфери, а також дано практичні рекомендації щодо вирішення цих проблем. This article deals with the problems of introduction of marketing service and conducting marketing research at domestic enterprises of health resort hospitality industry and provides practical recommendations for solving these problems.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38750
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2002. – №466

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_201-207.pdf122.59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.