Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлішак, Ю. В.-
dc.date.accessioned2017-08-17T13:35:43Z-
dc.date.available2017-08-17T13:35:43Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationПавлішак Ю. В. Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 201–207. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38750-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми впровадження маркетингових служб та проведення маркетингових заходів на вітчизняних підприємствах санаторно-курортної сфери, а також дано практичні рекомендації щодо вирішення цих проблем. This article deals with the problems of introduction of marketing service and conducting marketing research at domestic enterprises of health resort hospitality industry and provides practical recommendations for solving these problems.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2002. – №466

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_201-207.pdf122.59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.