Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38707
Title: Особливості здійснення маркетингових досліджень суб’єктами санаторно-курортного бізнесу
Authors: Павлішак, Ю. В.
Bibliographic description (Ukraine): Павлішак Ю. В. Особливості здійснення маркетингових досліджень суб’єктами санаторно-курортного бізнесу / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 462–466. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто особливості виконання маркетингових досліджень вітчизняними санаторіями. Особливу увагу приділено методам збору первинної інформації про клієнтів. The article deals with the peculiarities of carrying out marketing research by domestic sanatoriums. Special attention is paid to the methods of getting primary information about customers.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38707
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85_462-466.pdf107.66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.