Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлішак, Ю. В.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:38:30Z-
dc.date.available2017-08-11T09:38:30Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationПавлішак Ю. В. Особливості здійснення маркетингових досліджень суб’єктами санаторно-курортного бізнесу / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 462–466. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38707-
dc.description.abstractРозглянуто особливості виконання маркетингових досліджень вітчизняними санаторіями. Особливу увагу приділено методам збору первинної інформації про клієнтів. The article deals with the peculiarities of carrying out marketing research by domestic sanatoriums. Special attention is paid to the methods of getting primary information about customers.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОсобливості здійснення маркетингових досліджень суб’єктами санаторно-курортного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85_462-466.pdf107.66 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.