Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38706
Title: Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій
Authors: Морозова, В. О.
Лянце, Е. В.
Bibliographic description (Ukraine): Морозова В. О. Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій / В. О. Морозова, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 456–461. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто принципи математичного моделювання та напрямки побудови програмного забезпечення, які застосовані для розв'язання задач імітаційного моделювання маркетингових ситуацій. Наводяться приклади та результати синтезу маркетингових ситуацій. The principles of mathematical model operation and directions of build-up of the software, which simulation modelings, applied for problem solving, of marketing situations are considered. The examples and effects of synthesis of marketing situations are given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38706
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84_456-461.pdf351.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.